مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: امسال شمار واحدهای سنگکی نسبت به سال گذشته در این استان افزایش می یابد.
کد خبر: ۲۰۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 02 April 2016
رسول منصوری در گفت و گو با ایرنا افزود: پارسال 100 واحد سنگک پزی در مناطق مختلف این استان به ویژه شهر زنجان راه اندازی شد که این مهم استقبال مردم را به دنبال داشت.
وی یادآوری کرد: بر این اساس یکی از سیاست های مهم شرکت غله و خدمات بازرگانی این منطقه افزایش شمار واحدهای سنگگی در استان است که از سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است.
منصوری افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته طی شش ماهه اول امسال 50 واحد سنگکی در این استان راه اندازی خواهد شد.
وی اظهار کرد: تلاش می شود واحدهای سنگکی در مناطق مختلف استان به ویژه در مرکز شهر با توجه به پراکندگی جمعیت راه اندازی شود که این اقدام دسترسی راحت و آسان مردم را فراهم می کند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: امسال مانند سال گذشته تشویق و تجلیل واحدهای نانوایی نمونه نیز در دستور کار قرار گرفته و این کار نتایج بسیار خوبی را در رقابت و ارتقا کیفیت پخت و عرضه نان های مختلف به همراه دارد.
وی خاطرنشان کرد: طی آزمایش های مستمر انجام گرفته و با توجه به اعلام مرکز پژوهش های غلات، کیفیت نان تولیدی این استان مطلوب ارزیابی شده است.
مصرف سنگک برای سیستم گوارشی افراد بسیار مناسب اعلام شده و علاه بر آن فواید متعددی دارد که کارشناسان تغذیه نیز گرایش مردم را به مصرف این نوع نان سوق می دهند.
هم اکنون یک هزار و 450 واحد نانوایی در مناطق شهری و روستایی استان زنجان فعال است که از این تعداد یک هزار و 106 واحد به صورت دولتی و 354 واحد دیگر آن به صورت آزادپز فعالیت می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار