مدیر فرودگاه زنجان گفت: از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه جاری ۷۹۶ مسافر داخلی از فرودگاه زنجان جا به جا شدند.
کد خبر: ۲۰۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 02 April 2016
محمد قاسمی در گفتگو با مهر افزود: از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۳ سیزدهم فروردین ماه سال جاری ۱۲ پرواز داخلی از فرودگاه زنجان انجام گرفته است. 

وی ضمن بیان اینکه طی این بازه زمانی بیش از ۷۹۶ مسافر داخلی از فرودگاه زنجان جا به جا شده اند، اظهار کرد: طی این بازه زمانی بیش از شش هزار و ۴۰۱ کیلو گرم بار داخلی از فرودگاه زنجان جا به جا شده است. 

مدیر فرودگاه زنجان به تعداد پرواز غیر مسافربری از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه از فرودگاه زنجان اشاره کرد و یاد آور شد:۴۰ پرواز غیر مسافربری اعم از  نظامی، انتظامی، امدادی، آموزشی طی این بازه زمانی از فرودگاه زنجان انجام گرفته است. 

قاسمی یکی از اولویت‌های فرودگاه زنجان را توسعه ترمینال در سالجاری ذکر کرد و افزود: طی این بازه زمانی به علت لغو پروازهای حج عمره هیچ گونه پرواز خارجی انجام نگرفته است. 

وی ابراز کرد: ورودی سالن مسافری با توجه به محدودیت فضا، گنجایش و ظرفیت ورود و خروج را ندارد و فضای کنونی ترمینال از سه هزار و ۵۰۰ متر مربع به چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع افزایش می یابد. 

مدیر فرودگاه زنجان گفت: توسعه پروازهای داخلی و خارجی هم از برنامه مهم فروگاه در سالجاری است. 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار