مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر
مدیرجهاد کشاورزی قائم‌شهر از کشف بیش از 100 بسته تمرهندی قاچاق در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۰۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 02 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، فرزین فرهادی در حاشیه بازدید و بازرسی از سورتینگ ها، فروشگاه های سموم نباتی و مراکز عرضه میوه و تره بار این شهرستان گفت: جهاد کشاورزی برای تامین امنیت غذایی جامعه مصرف کننده و در راستای اشتغالزایی مولد، توسعه و تولید پایدار کشاورزی تمام سعی و تلاش خود را دارد و به همین منظور به صورت منظم، برنامه ریزی شده و به صورت تصادفی بازرسی و بررسی مستمر و مداوم از سورتینگ ها، فروشگاه های عرضه سموم نباتی و مراکز توزیع میوه و تره بار در این شهرستان صورت می گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه این مدیریت برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از قبیل رنگ افزایی در مرکبات نظارت ویژه ای را توسط کارشناسان این مدیریت و اکیپ نظارتی شهرستان به عمل می آورد، ادامه داد: در بازدید های اسفندماه سال گذشته از 19 بازدید به عمل آمده، 6 بازدید مربوط به فروشگاه سموم نباتی، 8 مورد مربوط به سورتینگ و 5 مورد بازدید از فروشگاه های عرضه میوه و تره بار بوده است.

وی تصریح کرد: در این بازدید مواردی که برای سلامت مخاطره آمیزه بوده مورد بررسی قرار گرفت.
فرهادی افزود: در این بازدید نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی حضور داشتند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر گفت: در بازدیدهای صورت گرفته، 12 تذکر شفاهی به واحدهای متخلف داده شد که در صورت تکرار موارد نسبت به پلمپ این واحدها اقدام می‌شود.

وی درباره بازدید از فروشندگی های سموم نباتی اظهار کرد: در این بازدیدها مواردی چون حضور مداوم کارشناس فنی، عدم فله فروشی، عدم عرصه سموم ممنوعه مثل سموم کلره، ثبت اسامی کشاورزان و سموم فروخته شده در دفاتر مخصوص و فروش سموم با ارائه نسخه گیاه پزشکی مورد بررسی قرار می گیرد.


فرهادی گفت: در بازدیدهای مشترک اسفند ماه پارسال از فروشگاه های عرضه میوه و تره بار، 101 بسته تمر هندی قاچاق کشف و برای پیگیری روند قضایی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار