رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: مجمع عادی سالیانه هیئت پرورش اندام زنجان در نیمه دوم فروردین‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 03 April 2016
مهران زرگری در گفت‌وگو با فارس در زنجان، با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی بسیاری برای برگزاری در سال 95 برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: هیئت پرورش اندام استان زنجان همانند سال 94 سال بسیار پرکاری خواهد داشت.
وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کاری هیئت پرورش اندام استان زنجان در سال جاری، تصریح کرد: در این جلسه در رابطه با برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در 6 ماهه نخست سال 95 بحث و تبادل نظر شده است.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان ابراز کرد: مطابق با فرموده رهبر انقلاب و نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، هیئت پرورش اندام زنجان نیز در راستای این امر حرکت خواهد کرد.
زرگری ادامه داد: این نامگذاری باید فصل‌الخطاب همه باشد و سرلوحه همه اقدامات در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی هیئت پرورش اندام استان زنجان است.
وی با تشریح برنامه‌های هیئت بدنسازی در 6 ماهه نخست سال جاری، عنوان کرد: برگزاری مسابقات مچ‌اندازی در دو بخش آقایان و بانوان، نخستین مرحله مسابقات مردان آهنین با شرکت علاقمندان و مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه، فیزیک و پرورش اندام از برنامه‌های مهم هیئت پرورش اندام استان است.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: در بخش داوری و آموزش نیز برنامه‌های بسیاری برای برگزاری در 6 ماهه نخست سال 96 تدارک دیده شده است.
زرگری اظهار کرد: ثبت نام آموزش کلاس بدنسازی بانوان درجه سه، کلاس مربیگری بدنسازی درجه سه آقایان و کلاس درجه سه داوری پرورش اندام آقایان برگزار می‌شود.
وی همچنین بیان کرد: چهار سمینار ملاحظات تمرینات مقاومتی در بانوان، تغذیه در دوره رشد عضلات، آشنایی با مقررات مچ‌اندازی و روانکاوی ورزش پرورش اندام آقایان و بانوان نیز در 6 ماهه نخست سال جاری برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با اشاره به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، از بازدید از خانه سالمندان نرگس در خرمدره خبر داد و افزود: در روز ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد نیز جشنی با حضور قهرمانان سال 94 و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار خواهد شد.
زرگری در پایان خاطرنشان کرد: مجمع سالیانه هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در نیمه دوم فروردین‌ماه در راستای ارزیابی عملکرد مالی و کاری برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار