استاندار مقتدایی با حضور در اولین جلسه رسمی اداری شهرداری اهواز، عزم خود برای توجه ویژه به حوزه مدیریت شهری در آستانه چهارمین سال حضور خود در استانداری خوزستان را نشان داده است.
کد خبر: ۲۰۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹ 04 April 2016
عبدالحسن مقتدایی روز گذشته (یکشنبه) بهمراه معاون سیاسی و اجتماعی، مدیرکل امور شهری، فرماندار اهواز و مسولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان در جمع مدیران شهرداری اهواز حاضر شد و ضمن گوش دادن به گزارش فعالیتهای مجموعه شهرداری و درددل های آنان، دیدگاهها و نظرات خود را درباره مسایل شهری بیان نمود.

حضور استاندار بعنوان بالاترین مقام سیاسی و اجرایی استان در شهرداری اهواز بویژه پس از یکماه پرکار شهرداری در استقبال از مهمانان نوروزی، نشان داد زحمات و تلاش های شهردار و مجموعه کارکنان و مدیران شهرداری از چشم مدیریت ارشد استان پنهان نمی ماند و آنان بخوبی فعالیتهای مجموعه مدیریت شهری را رصد می کنند.

 از سوی دیگر حضور استاندار در شهرداری نشان می دهد زمینه های لازم برای تقویت همدلی و همراهی مدیریت کلان استان برای پیشبرد برنامه های مدیریت شهری فراهم شده و در سال جدید می توانیم شاهد تعامل سازنده در بالاترین سطوح اجرایی استان برای پاسخگویی مناسب به خواسته های شهروندان اهوازی باشیم.

بی تردید همدلی و حمایت استاندار و مجموعه مدیریتی ارشد استان از فعالیت ها و برنامه های مدیریت شهری بویژه در سال جاری که پروژه های مهمی همانند تقاطع های غیرهمسطح در حال اجراست را می توان نویدبخش روزهای خوبی در مرکز استان دانست.

نکته ای که روز گذشته در سخنان استاندار بسیار حایز اهمیت بوده یعنی تاکید بر تحول گرا بودن مدیریت بخش های مختلف در استان (همانند پروژه پل سوم اهواز) از جمله ضرورت های مدیریت امروز در سطح استان است که می توان با الگو گرفتن از این رویکرد، باعث و بانی اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف در استان باشیم.

اقدام دیروز استاندار خوزستان در نخستین روزهای سالی که بنام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شده این امیدواری را ایجاد می کند که ورای برخی حاشیه سازی ها، مدیریت عالی استان و شهر اهواز اراده رفع مشکلات مختلف انباشته شده سالیان گذشته اهواز بعنوان پیشانی استان خوزستان را بصورت جدی دارد و در این مسیر گام های نخست تعامل و همکاری سازنده و جدی برداشته شده است.

بی شک مدیریت شهری مرکز استان برای رفع مشکلات انباشته سالیان دور و نزدیک، نیازمند حمایت بیش از پیش همه مسولان استان و شهروندان اهواز است و نباید فراموش کرد با مشکلاتی چون حاشیه نشینی و وجود مناطق غیر و یا کم برخوردار در اهواز با حمایت دولت و مجلس می توان در رفع این مشکلات تسریع نمود که امیدواریم جلسه روز گذشته آغازگر نگاهی نو به مشکلات اهواز و اهوازی ها باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار