در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با حضور رییس و سایر اعضای شورا و شهردار کرمان برگزار شد، بودجه‌ی شهرداری در سال 95 مبلغ 600 میلیارد تومان تصویب شد.
کد خبر: ۲۰۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 04 April 2016

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی شورای شهر کرمان در نشست عمومی شورای اسلامی شهر که با حضور رییس و سایر اعضای شورا و شهردار کرمان شب گذشته در محل این شورا برگزار شد به موضوع بررسی بودجه‌ی سال آینده‌ی شهرداری پرداخته شد و با اضافه شدن 70 میلیارد تومان متمم بودجه‌ی به 367 میلیارد تومان بودجه مصوب شده گذشته که از سوی شهرداری به شورا ارایه شد، بودجه‌ی امسال به 440 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و در نهایت مبلغ 600 میلیارد تومان بودجه‌ی شهرداری در سال 95 تصویب شد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان ضمن تشکر از خدماتی که استاندار کرمان برای شهر کرمان انجام می‌دهند، گفت: تاکنون، شورای اسلامی شهر کرمان با اجرای پروژه‌های عمرانی شهر مخالفتی نداشته‌ است.

علی‌اکبر مشرفی افزود: اگر در نشست‌های شورا پروژه‌ای مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، در راستای اجرای بهتر پروژه‌هاست؛ وگرنه اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، هیچ مخالفتی با طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای استاندار کرمان ندارند.

وی ادامه داد: اگر در این رابطه سوءتفاهمی وجود دارد، باید مصادیق سوءتفاهم را بدانیم تا رفع شوند.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان علاوه بر تبریک سال نو شمسی برای مردم ایران و شهروندان کرمانی آرزوی عزت، سربلندی و بهروزی کرد.

حجت‌الاسلام ربانی‌زاده با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر کرمان از هرگونه اقدامی که موجب توسعه‌ی عمرانی شهر شود، به‌طور کامل حمایت می‌کند گفت: آقای استاندار باید بدانند که شورای اسلامی شهر کرمان همواره صرفه و صلاح شهر و منافع عمومی را در نظر می‌گیرد. 

وی افزود: امیدواریم شهر کرمان به جایگاه واقعی خودش و نقطه‌ی مطلوب به‌عنوان یک شهر تاریخی برسد.

محمد پنجعلی‌زاده عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرمان هم در این نشست به افتتاح مرکز نگه‌داری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب اشاره کرد و گفت: مرکز نگه‌داری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب، دومین مرکزی است که در کشور راه‌اندازی شده و کرمان از این نظر از شهرهای پیش‌رو محسوب می‌شود.

پنجعلی‌زاده به نصب لانه‌های پرندگان در پارک جنگلی باهنر هم اشاره کرد و این اقدام شهرداری کرمان که با هم‌کاری سازمان‌های مردم‌نهاد انجام گرفت را نیز کاری پسندیده در حوزه‌ی محیط‌ زیست دانست.

وی از واگذاری حیات وحش کرمان به سرمایه‌گذار بخش خصوصی هم خبر داد و گفت: با این اقدام شهرداری، شهر کرمان با کمک بخش خصوصی دارای یک باغ‌وحش مدرن با تعداد حیوانات زیادتری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار