رئیس اداره استعداد‌های درخشان خراسان رضوی گفت: هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی به منظور مشارکت بیشتر دانش‌آموزان در فعالیت‌های علمی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 09 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، جلال صداقت در نشست خبری‌ای که در اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی با هدف فراهم‌سازی زمینه‌های مساعد و لازم برای حضور دانش‌آموزان و هنر جویان دوره دوم متوسطه در عرصه پژوهش، نوآوری، ابتکار و اختراع و همچنین تبلیغ، ترویج و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری در بین آنان برگزار می‌شود.

وی افزود: برای شرکت در بخش دانش‌آموزی جشنواره خوارزمی شرکت‌کنندگان باید حداکثر 24 سال سن تا اول مهر 93 باشند (متولدین اول مهر 69 و بعد از آن) و باید حداقل تا پایان خرداد 94 دانش‌آموز یا هنرجوی دوره دوم متوسطه واحد‌های آموزشی دولتی و غیردولتی، روزانه، بزرگسال و یا آموزش از راه دور باشند.

صداقت ادامه داد: تمام واجدین شرایط و طراحانی که دارای طرح‌های ساخته شده، قابل اجرا، دارای خلاقیت و نوآوری باشند، برای شرکت در جشنواره به آموزشگاه‌ها، پژوهش‌سراها و یا ادارات آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان خراسان رضوی عنوان کرد: پس از جمع‌آوری طرح‌ها و ارسال آنها به دبیرخانه استانی جشنواره داوری استانی از اواخر اردیبهشت‌ ماه امسال آغاز و از برگزیدگان برای دفاع حضوری از طرح در تیرماه دعوت به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی 93 - 92 در شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی استان خراسان رضوی با پنج طرح رتبه دوم را در کشور کسب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار