بسته خبری تابناک
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«دولت باید یارنه 24 میلیون را قطع کند»؛«ابطال آرای مینو خالقی قانونی است»؛«واکنش مهران مدیری به تذکر تلویزیون!» و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۲۰۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 05 April 2016


اصولگرایی هر ضربه‌ای تاکنون خورده از احمدی‌نژاد بوده
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در مصاحبه ای گفت: مجموعه اصولگرايان با تفاهمي كه در اين انتخابات پيدا كردند توانستند اكثريت مجلس را تاكنون به دست آورند و فكر مي‌كنم در مرحله دوم هم بتوانند بيش از ٣٠ نماينده ديگر را به مجلس بفرستند و اكثريت را در مجلس حفظ كنند. وی در پاسخ به این سوالي درباره جريان اصولگرايي و طيف لاريجاني و غيبت طیف معتدل اصولگرا در ائتلاف گفت: آنچه در تهران اتفاق افتاد پالايشي براي جريان اصولگرايي بود و اثبات كرد كساني كه ادعاي اصولگرايي دارند و شعار اصولگرايي مي‌دهند تا وقتي كه در موقعيت، پست و مقام باشند اين را قبول دارند و در غير اين صورت جبهه ديگري را انتخاب مي‌كنند. به عقيده من جدايي اين طيف از جريان اصولگرايي و پالايشي كه اتفاق افتاد به نفع اين جريان بود. اصولگرايان بايد به سمت خلوص حركت كنند و اين خلوص هم طبيعتا در اين آزمون‌ها مشخص مي‌شود. وی در پاسخ به این سوال که آيا اين امكان وجود دارد كه اصولگرايان براي نجات جريان سياسي خود به آقاي احمدي‌نژاد پناه ببرند؟: جريان اصولگرايي هر ضربه‌اي تا به الان خورده از آقاي احمدی نژاد بوده است و طبيعا نبايد اين اشتباه را تكرار كند. این مصاحبه در روزنامه اعتماد منتشر شد.

95 سال سیاسی پردغدغه خواهد بود
محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: سال 95 سال سیاسی پردغدغه ای خواهد بود.مرحله دوم انتخابات می تواند بر رنگ و بوی مجلس دهم تأثیر بسزایی داشته باشد. انتخابات مرحله دوم مجلس دهم و در نهایت تشکیل مجلس دهم و تعیین هیات رئیسه و کمیسیون ها در این سال خواهد بود.همچنین از اواسط نیمه دوم امسال به احتمال زیاد فضا به سمت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها پیش خواهد رفت و کنگره دوازدهم جامعه اسلامی مهندسین در شهریورماه برگزار خواهد شد. این خبر توسط خبرگزاری آنا منتشر شد.

دولت باید یارنه 24 میلیون را قطع کند
احمد توکلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی، در رابطه با حذف یارانه نقدی 24 میلیون نفر در سال جاری گفت: از نظر ما دولت می تواند این موضوع را اجرایی کند اما راه اجرایی کردن آن مهم است.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واقع راه اجرایی کردن این موضوع این است که دولت تمامی حساب های بانکی را کنترل کند. یعنی هماهنگونه که در حال حاضر همه دنیا در بحث تحول اقتصادی این کار را انجام داده اند، از نظر ما ممیزان مالیاتی نامحرم نیستند و دولت به راحتی می تواند با کنترل حساب های بانکی کسانی که مستحق دریافت یارانه هستند را مشخص و کسانی که مستحق نیستند را از دریافت یارانه حذف کنند.توکلی تاکید کرد: در واقع اگر دولت این موضوع را به درستی تشخیص دهد و حساب ها را کنترل کند امکان اجرایی کردن این موضوع وجود دارد و امکان نارضایتی نیز در بین مردم با این شیوه به کمترین حد ممکن می رسد چرا که با کنترل حساب های بانکی دولت می تواند به صورت آماری شواهد خود را ارائه بدهد.این نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا دولت با توجه به ابنکه سال منتهی به انتخابات است چنین اقدامی را انجام می دهد، گفت: وقتی قانونی را مجلس مصوب می کند نمی تواند آن را اجرایی نکند.این مصاحبه در سایت نامه نیوز منتشر شد.

پوستر تبلیغات احمدی‌ نژاد!
اخیرا پوسترهایی عجیب در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از دعوت حامیان احمدی نژاد برای حضور دوباره وی در سیاست دارد.

اعتراف به تاثیر احمدی نژاد در شکست اصولگرایان/سخنان اخیر رهبر انقلاب ارتباطی با آقای هاشمی نداشت/احتمال کنارگذاشتن تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان/گستاخی سفیر اماراتی به ایران

ابطال آرای مینو خالقی قانونی است
معاون قضایی دیوان عدالت اداری، ابطال آرای مینو خالقی توسط شورای نگهبان را به جهت استصوابی بودن نظارت این شورا، اقدامی قانونی برشمرد.حجت الاسلام موسی قربانی نماينده ادوار پنجم تا هشتم مجلس، در خصوص مبانی قانونی ابطال آرای مینو خالقی منتخب سوم مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از سوی شوراری نگهبان گفت: شورای نگهبان بر اساس قانون، نظارت تام و استصوابی دارد. با توجه به اینکه این اتفاق برای بار نخست است که روی داده و در کلیه مراحل قانون نیز اصلاحیه وجود دارد، اين اقدام شورای نگهبان طبق قانون انجام شده است.وی در واکنش به اينکه برخي تصميم گيري درباره مينو خالقي را به بررسي اعتبارنامه وي در مجلس منوط مي دانند و نه شوراي نگهبان، اظهار کرد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، این مجلس در اموري تصمیم گیری می کند که از دید شورای نگهبان دور افتاده باشد. اما اگر در مورد این موضوع شورای نگهبان تصمیمی اتخاذ کرده باشد، دیگر به دخالت مجلس نیاز نیست. در اين مورد هم وقتي شوراي نگهبان يک نامزد را رد صلاحيت کرده باشد، ديگر کار به بررسي اعتبار نامه وي در مجلس نمي رسد.این خبر در خبرآنلاین منتشر شده است.

احتکار 150 تن زعفران در خانه‌ دلالان!
درحالی که سال گذشته حدود 300 تن زعفران تولید و حدود 150 تن آن صادر شد، به گفته عضو شورای ملی زعفران نیمی از زعفران تولیدی کشور در خانه‌های دلالان و سودجویان احتکار شده است که 750 میلیارد تومان می‌ارزد.علی حسینی، اظهار کرد: در سال گذشته حدود 300 تن زعفران تولید شد و علی‌رغم این‌که هنوز آمار دقیقی از صادرات این محصول توسط گمرک منتشر نشده است، با توجه به آمار تجارت زعفران در ماه‌های پایانی پارسال، حدود 150 تن از این محصول صادر شده است که این مساله نشان می‌دهد هنوز نیمی از زعفران تولیدی سال 1394 در خانه‌های دلالان و سودجویان احتکار شده به امید آنکه بتوانند با قیمت بالاتر و سود بیشتر آن را بفروشند.وی افزود: در سال گذشته قیمت زعفران از حدود کیلویی چهار میلیون تومان تا شش میلیون تومان در نوسان بود و اگر قیمت میانگین پنج میلیون تومانی را برای هر کیلوگرم زعفران باقی‌مانده از سال گذشته در نظر بگیریم حدود 750 میلیارد تومان زعفران هنوز در خانه‌ها و انبارهای دلالان و سودجویان باقی‌مانده است.این خبر در ایسنا منتشر شده است.

احمدی‌نژاد نمی‌تواند با رشوه 250 هزار تومانی برگردد
غلامعلی جعفر زاده نماینده مردم رشت در مجلس نهم در مورد حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: منتظر آن روز تاریخی که احمدی نژاد و روحانی با هم رقابت می‌کنند هستم تا نظر مردم را ببینم.وی ادامه داد: مردم ایران هشیارتر از آن هستند که با رشوه فساد انگیر یارانه 250 هزار تومانی به احمدی نژاد رای بدهند.نماینده منتخب مجلس دهم افزود: مردم به عقلانیت سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند که دیگر نمی‌شود با شعور آنها با پول بازی کرد. احمدی نژاد نشان داده است که تمام ابزارش برای رسیدن به قدرت پول است و آنهم پولی که از جیب بیت المال است نه جیب خودش.عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد: مطمئن هستم که مردم در انتخابات به احمدی نژاد رای نخواهند داد و این احتمال هم وجود دارد که به دلیل فسادهایی که در دولت او اتفاق افتاده است شورای نگهبان احمدی نژاد را رد صلاحیت کند.وی تصریح کرد: او اگر رد صلاحیت هم نشود، مردم خود اقدام خواهند کرد و در انتخابات سال آینده احمدی نژاد را رد صلاحیت می‌کنند.عصر ایران این خبر را منتشر کرده است.

رونمایی از «رای کثیف»
نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس گفت: با توجه به اینکه پیش از این درباره امکان ورود پول‌های کثیف به انتخابات نکاتی را گفته بودید، ای کاش بر روی آرای کثیف هم دقت می‌کردید.وی از حضور فعال مردم در انتخابات هفتم اسفندماه تقدیر کرد و اظهار داشت: در حوزه انتخابیه بنده 18  هزار رأی پاک و بی‌آلایش به اینجانب دادند که بابت از آنها تشکر می‌کنم.نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس در تذکری خطاب به رحمانی‌فضلی وزیر کشور، گفت: با توجه به اینکه پیش از این درباره امکان ورود پول‌های کثیف به انتخابات نکاتی را گفته بودید، ای کاش بر روی آرای کثیف هم دقت می‌کردید.اسفنانی خطاب به وزیر کشور اظهار داشت: بسیاری از آراء در حوزه انتخابیه بنده آلوده به خرید و فروش رأی و توزیع کالا و تطمیع افراد بود و دخالت برخی ارگان‌ها که شرعاً و قانوناً مجاز به دخالت نیستند هم دیده می‌شد؛ ای کاش نسبت به زیرمجموعه‌های خود توجه می‌کردید که با نگرش خاصی وارد انتخابات نشوند.این خبر در تسنیم منتشر شده است.

مجلس باید برای اعتبارنامه منتخبان اعمال نظر کند نه شورای نگهبان
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: شورای نگهبان در مورد همه داوطلبان نظر نهایی خود را داده است و اگر پس از انتخابات در مورد صلاحیت فردی بحثی وجود دارد مجلس باید در تایید اعتبارنامه این داوطلب اعمال نظر کند نه شورای نگهبان.محمدحسین مقیمی با اشاره به موضوع ابطال انتخابات ردیف سوم در استان اصفهان عنوان کرد: هنوز خبر جدیدی در این خصوص وجود ندارد ما معتقدیم که طبق فصل سوم ماده ۵۲، شورای نگهبان در مورد همه داوطلبان نظر نهایی خود را داده است و اگر پس از انتخابات در مورد صلاحیت فردی بحثی وجود دارد مجلس باید در تایید اعتبارنامه این داوطلب اعمال نظر کند، نه شورای نگهبان.رییس ستاد انتخابات کشور افزود: وقتی انتخابات در یک حوزه تایید می‌شود، یعنی کلیه مراحل انتخابات تایید شده است. ما از شورای نگهبان درخواست کردیم علت این ابطال آرا را اعلام کنند، اما این موضوع هنوز میان شورای نگهبان و وزارت کشور در حال بررسی است.معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: نماینده وزارت کشور در مذاکره با شورای نگهبان آقای امیری است و مباحث میان شورای نگهبان و وزارت کشور نیز همچنان ادامه دارد.ایلنا این خبر را منتشر کرده است.


سخنان اخیر رهبر انقلاب ارتباطی با آقای هاشمی نداشت
فرزند شهید مطهری درباره توئیتی منتسب به آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی و بیانات رهبر معظم انقلاب درباره انجام آزمایش موشکی ایران، اظهار داشت: این صحبتی که اخیرا ایشان درباره نقش مذاکره و آزمایش موشکی در عرصه سیاست خارجی بیان کردند ارتباطی با مطلبی که از آقای هاشمی نقل شده، نداشته است.وی ادامه داد: صحبت آقای هاشمی درباره اهمیت گفتمان و پیام انقلاب اسلامی در دنیای امروز بود و نافی اهمیت قدرت نظامی کشور نیست. علی مطهری گفت: آقای هاشمی فردی دلسوز برای انقلاب است و هرجا که احساس می کند انقلاب ممکن است دچار انحراف شود، می ایستد، حتی اگر منجر به کاهش محبوبیتش شود و این امر نشانه یک مصلح واقعی است. نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: شهید مطهری می گوید مصلح واقعی کسی است که در مقابل توهین هایی که به شخص او می شود بی حس و کرخ است اما نسبت به ضایع شدن حقوق مردم حساس است.عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: به نظر من این حمله هایی که به وی می شود، منصفانه نیست.این خبر در ایرنا منتشر شده است.

ماجرای سومین دستگیری رهبر انقلاب در سال ۴۶

در فروردین سال 46، آیت‌الله سید حسن قمی به دنبال یک سخنرانی در اعتراض به آیین‌نامه جدید وزارت فرهنگ که تهدیدی علیه استقلال روحانیت تلقی می‌شد دستگیر و تبعید شد. در پی دستگیری آیت‌الله قمی، بلافاصله آیت‌الله خامنه‌ای از آیت‌الله میلانی خواستند تا به این اقدام واکنش نشان دهد. در چنین شرایطی ساواک با اطلاع از فعالیت‌های آیت‌الله خامنه‌ای و حمایت ایشان از آیت‌الله قمی، دستگیری و بازداشت ایشان را در دستور کار قرار داد.براساس ارزیابی ساواک، فعالیت‌های آیت‌الله خامنه‌ای «مصالح رژیم پهلوی» را به خطر می‌انداخت. بدین‌ترتیب دستور دستگیری ایشان در روز دوازدهم فروردین صادر شد.سرتیپ بهرامی، رئیس ساواک خراسان، از شهربانی خواست تا ایشان را فورا بازداشت کرده و تحویل ساواک دهند. لذا در 14 فروردین همان سال، آیت‌الله خامنه‌ای در حالی که در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ مجتبی قزوینی حاضر بودند توسط شهربانی مشهد دستگیر و به اداره ساواک منتقل شدند.پس از بارجویی‌های اولیه، اداره دادرسی ارتش در بیست و ششم فروردین حکم بازداشت موقت ایشان را صادر کرد. با فرا رسیدن ماه محرم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن برگزاری نماز جماعت در زندان به ایراد سخنرانی هم می‌پرداختند. گفتنی است که در تمام این مدت ساواک حتی اجازه ملاقات را نیز از ایشان منع کرده بود. پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی این خبر را منتشر کرده است.

500 تومانیِ بحث‌برانگیز در قلب تهران!

شرایط پرداخت هزینه‌ی ورودی به تنها بنای جهانی در پایتخت، برخلاف آن چیزی است که باید باشد. در واقع قیمت‌ها مطابق با آخرین ابلاغیه اعلام شده نیست. تغییر این شرایط نه براساس بخشنامه‌ها، بلکه متفاوت با هزینه‌ای است که باید از گردشگران داخلی علاقمند به بازدید از کاخ گلستان گرفته می‌شد.قبل از ورود به کاخ، روی میله‌های آبی رنگ مجموعه‌ جهانی گلستان، بنری به همین رنگ نصب شده بود تا بازدیدکنندگانِ منتظر برای خرید بلیت ورودی به مجموعه‌ی «کاخ جهانی گلستان» با انتخاب مکان‌های مورد علاقه برای بازدید، هزینه‌ ورودی را نیز آماده کنند؛ مبلغی که برای بازدید از هریک از این بناها، 500 تومان بیشتر از هزینه‌ای بود که در سایت اینترنتی این کاخ موزه اعلام شده است!براساس آنچه در سایت اعلام شده، به جز تالار اصلی که هزینه‌ی ورودی آن برای گردشگران داخلی 2500 تومان است، برای بازدید از هر کدام از شش کاخ موزه «نگارخانه»، «موزه مخصوص»، «شمس‌العماره»، «بادگیر»، «الماس» و «ابیض» که در نوروز فعال بودند، باید 2000 تومان پرداخت می‌شد.این خبر را ایسنا منتشر کرده است.
بسته دوشنبه

نشست کمیته 7 نفره ساماندهی اصولگرایان

عبدالرضا مصری در گفت وگویی گفت:‌ این کمیته 7 نفره متشکل از حاجی بابایی، سالک اصفهانی، نقوی حسینی، احمد امیرآبادی، مهدی زاهدی، عبدالرضا مصری و امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز برای چگونگی حضور اصولگرایان در انتخابات دور دوم مجلس تشکیل جلسه می‌دهند.وی گفت: این کمیته مختص مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است و به احتمال فراوان در جلسه ظهر این کمیته چگونگی حضور اصولگرایان و برنامه‌های این جریان در انتخابات دور دوم مجلس مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد. این خبر را خبرآنلاین منتشر کرده است.

تب طنز کاربران بعد از شنیدن خبر ازدواج با دختران روسی

بعد از انتشار خبر "15 هزار دلار، پاداش مردان خارجی برای ازدواج با دختران روس"، طبق معمول تب طنز برخی کاربران ایرانی گل کرد و نظرات عجیب و غریبی زیر این خبر ارسال کردند. این خبر را باشگاه خبرنگاران منتشر کرده است.

پرچم رژیم صهیونستی در کدام کشور عربی برافراشته شد؟!

پرچم رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه برای اولین بار در دوحه، پایتخت قطر برافراشته می شود.بر اساس این گزارش، قرار است از امروز دوشنبه مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی در دوحه پایتخت قطر آغاز شود و تیم رژیم صهیونیستی نیز در این مسابقات شرکت کند.تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که حضور تیم والیبال این رژیم در مسابقات پس از گفتگوها و رایزنی های طولانی مدت میسر شده است.بنابر اعلام تلویزیون رژیم صهیونیستی تیم والیبال این رژیم با پیراهنی که دو حرف از نام «اسرائیل» بر آن نوشته شده است در مسابقات شرکت می کند.مهر این خبر را پوشش داده است.

واکنش مهران مدیری به تذکر تلویزیون!

در حاشیه تذکر جدی صدا و سیما به مهران مدیری برای رعایت شان مهمانان برنامه دورهمی.روزنامه وقایع اتفاقیه این کاریکاتور را منتشر کرده است.
بسته دوشنبه

روشنگری سپاه برای انتخابات آینده

نماینده ولی فقیه در سـپاه هم که در جمع فرماندهان و جمعی از کارکنان سپاه مستقر در تهران در اولین روز پس از تعطیلات نوروز سال 95 سخن می گفت، با اشاره به متبرک بودن آغاز و پایان امسال به قدوم مبارک حضرت زهرا(س) اظهار داشت: یکی از شاخص ترین مسائلی که می توان در رابطه با آن بانوی بزرگوار گفت این است که او یک شیعه واقعی بود و معیارهای شیعه بودن را به ما معرفی کرد. وی سپس به مسائل سیاسی سال جاری نیز اشاره ای داشت و تصریح کرد: ابتدای سـال آینده و امسال کشور درگیر فضای سیاسی انتخابات ریاسـت جمهوری خواهد بود و متأسفانه می بینیم که هنوز مهر تأیید انتخابات مجلس خشـک نشده یک عده سخن از انتخابات بعدی می زنند که این اقدامات زودتر از موعد نیز ناخوشایند است، اما در این مسئله ســپاه همچنان موضوع روشنگری و بصیرت را ادامه خواهد داد. این خبر را انتخاب پوشش داده است.
احتمال کنار گذاشته شدن تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان
یک رسانه سعودی ادعا کرده که تیم‌های ایرانی بازی در عمان را نپذیرفته‌اند و اگر پیشنهادهای جدید را هم قبول نکنند از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد. سایت الاخباریه عربستان ادعا کرده که باشگاه‌های ایرانی به AFC اعلام کرده‌اند موافق بازی در عمان نیستند. از همین‌رو قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا تا چند روز آینده کشور جدیدی را به ایرانی‌ها اعلام کند. در ادامه این خبر آمده است که باشگاه‌های ایرانی بازی در کشورهای افغانستان، تاجیکستان و استرالیا را به عربستانی‌ها پیشنهاد داده بودند که سعودی‌ها بازی در این کشورها را نپذیرفتند. منابع این رسانه سعودی اعلام کرده‌اند AFC دو کشور جدید را به ایرانی‌ها پیشنهاد خواهد داد که اگر این دو کشور هم مورد قبول واقع نشود، تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد و برای آنها جرایمی در نظر گرفته می‌شود. خبرگزاری تسنیم این خبر را منتشر کرده است.

یادداشت گستاخانه سفیر امارات علیه ایران
یوسف العطیبه، سفیر امارات متحده عربی در آمریکا با انتشار یادداشتی در وال استریت ژورنال (WSJ) ضمن متهم کردن ایران به اقدامات متخاصمانه در منطقه، خواستار برخورد قاطع با ایران شده است.  در این یادداشت آمده است: «یک سال از زمان ارائه چهارچوب توافق هسته ای ایران گذشته است؛ پرزیدنت اوباما در زمان توافق اعلام کرد که این توافق جهان را امن تر خواهد کرد؛ شاید اینطور بود، اما فقط برای کوتاه مدت و فقط در رابطه با تسلیحات هسته ای ایران.» این مقام اماراتی ضمن توهین به ایران، عنوان می کند: «متاسفانه در ورای همه گفتگوها درباره تغییر ایران، همان ایرانی که برای مدتهای طولانی می شناختیم -ایران متخاصم، توسعه طلب و پرخاشگر- هنوز زنده و به خطرناکی همیشه است. از زمان توافق هسته ای، ایران فقط خودنمایی و اقدامات تحریک آمیزش را تشدید کرده است. گذشته از آزمایشات موشکی و شلیک راکت در نزدیکی ناو آمریکایی و دستگیری ملوان های آمریکایی و مذاکره برای خرید سلاح از روسیه، در یمن نیز که مذاکرات صلح نویدهای جدیدی را در پی داشته، مداخلات مخرب ایران تنها افزایش یافته است.» سایت جام‌نیوز این خبر را منتشر کرده است.

جوانفکر کاندیداتوری احمدی‌نژاد را تکذیب کرد
مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور سابق تاکید کرد که احمدی‌نژاد هیچ برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ندارد. علی‌اکبر جوانفکر هم‌چنین تاکید کرد: «حضور در انتخابات» با «نامزدی در انتخابات» دو موضوع کاملا متفاوت هستند. او در این زمینه گفت: متاسفانه رسانه‌های ما به اهمیت و ضرورت امانتدار بودن و انتقال صحیح نظرات و دیدگاهها به افکار عمومی توجه نشان نمی‌دهند. خبرنگار سووالی را می‌پرسد و پاسخی را دریافت می‌کند اما هنگام تنظیم مصاحبه ، سووال خود را تغییر می‌دهد و پاسخ دریافت شده را به نحوی منتشر می‌کند که خواست و مراد خبرنگار یا رسانه مربوطه را به مخاطب القاء نماید. این روش‌های مذموم و غیرحرفه‌ای، متاسفانه همچنان از سوی برخی رسانه‌ها بکار گرفته می‌شود. آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور محترم سابق همیشه شفاف‌ترین ارتباط را با مردم داشته و دارند و اگر تصمیم بر نامزدی در انتخابات را داشته باشند به صورتی کاملا روشن و گویا با مردم در میان می‌گذارند. سوال شما به حضور دکتر احمدی‌نژاد در انتخابات مربوط می‌شود که پاسخ آن روشن است و ایشان در تمامی انتخابات‌های کشور حضور داشته و خواهند داشت اما اگر منظورتان نامزدی در انتخابات باشد که باید گفت ایشان فعلا هیچ برنامه ای برای این منظور ندارند. خبرگزاری ایسنا این خبر را منتشر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار