رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: بعد از چندین سال التهاب و هیجانات کاذب در روزهای پایانی سال، اواخر سال 94 شاهد فضایی آرام و با ثبات در بازارهای این استان بودیم.
کد خبر: ۲۰۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 05 April 2016

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: بعد از چندین سال التهاب و هیجانات کاذب در روزهای پایانی سال، اواخر سال 94 شاهد فضایی آرام و با ثبات در بازارهای این استان بودیم.


به گزارش تابناک ایلام؛از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت یاراله نصیری در آخرین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد بازرسی و نظارت بر بازار در ایام تعطیل اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح نظارتی ایام تعطیل (15 اسفند پارسال تا 15 فروردین امسال) چهار هزار و 26 مورد بازرسی از صنوف خدماتی و تولیدی به عمل آمد.

وی با اشاره به واحدهای مشمول این طرح افزود: علاوه بر صنوف عرضه کننده کالاهای پرتقاضا مانند کیف و کفش، پوشاک، شیرینی جات، تنقلات، میوه و تره بار و ...، مراکز خدمات رسان نیز از قبیل کارواشی ها، قالی و پتوشویی ها، نانوایی ها نیز مورد بازرسی و کنترل قیمت قرار گرفتند.

نصیری حاصل انجام این بازرسی ها را کشف بیش از 275 فقره تخلف که برای تعداد 265 مورد آنها پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه ارجاع شدند وی ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده در طرح نظارتی ایام تعطیل امسال را بالغ بر 4/9 میلیارد ریال برآورد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به اقدامات خوب دولت در طی ایام پایانی سال گذشته و روز های تعطیل امسال تاکید کرد: عرضه به موقع میوه شب عید و توزیع آن در زمان های مختلف در سطح بازارهای هدف به طور قابل توجهی از افزایش قیمت این اقلام جلوگیری شد.

نصیری یادآور شد: برای اجرای طرح نظارتی نوروز علاوه بر بکارگیری 40 بازرس تمام وقت سازمان و آماده باش شبانه روزی سامانه 124 از ظرفیت بیش از 170 ناظر افتخاری نیز بهره گیری به عمل آمد همچنین در همین راستا نیز 40 مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان سایر ادارات مرتبط تشکیل شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار