ذوب اهن ايران 5- بنيادكار ازبكستان 2
ذوبی ها توانستند با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده 5 بار دروازه حریف را باز کنند و یک پیروزی شیرین را در یک بازی دیدنی و پرگل به دست بیاورند.
کد خبر: ۲۰۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶ 05 April 2016

یاران گل محمدی در حالی که در سه بازی گذشته خود هرگز طعم شکست را نچشیده بودند در این بازی هم توانستند آمار خود را درخشان تر کنند و در برابر حریف ازبکستانی یک پیروزی پرگل به دست بیاورند. دیداری که 7 گل را در میان داشت و در هر دو نیمه تماشاگران را سیراب کرد.


ورزش سه درباره اين ديدار نوشت: ذوبی ها توانستند با ارائه یک بازی منطقی و با حساب و کتاب به یک پیروزی پرگل برسند و خود را در صدر گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا ببینند. 
بازی با حملات یاران گل محمدی در همان دقایق ابتدایی بازی رنگ و بوی جدی به خود گرفت تا اینکه خیلی زود و در دقیقه 3 این تیم به گل برتری رسید، پس از این گل ذوبی ها که در خانه از حریف خود پذیرایی می کردند پا پس نکشیدند و بازهم با در متن قرار دادن کاوه رضایی راه دروازه حریف را در پیش گرفتند و چند بار دیگر نیز ااز میانه میدان و قلب دفاع حریف ، باز کردن دروازه بنیادکار را در دستور کار خود قرار دادند. 
البته در این میان حریف ازبکستانی نیز دست و پا بسته نبود و سعی کرد راه دروازه ذوبی ها را در پیش که موفق نبود و در این میان اصفهانی ها نیز با به ثمر رساندن گل دوم بر برتری خود مهر تایید زدند تا یک نیمه با رکوردهای جالب خود فاصله داشته باشند. شاگردان گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا نه گل می خورند و نه می بازند.
اما در نیمه بازهم ذوب آهنی ها بودند که توانستند به گل برسند، آنها که دست از دروازه حریفشان برنمی داشتند توانستند دو بار دیگر دروازه حریف را بازکنند و تا برای اولین بار دروازه خود را باز شذه ببینند، در حالی که بازی در پرگل ترین حالت ممکن پیش می رفت بنیادکاری ها حملات خود را روی دروازه تیم ایرانی بیشتر کردند تا اینکه علاوه بر دریافت یک گل یک بار دیگر دروازه ذوبی ها را باز کنند تا بازی با 7 گل به پایان برسد.
اکنون یاران یحیی گل محمدی با این پیروزی 8 امتیازی شدند و با شکست پرگل حریف عربستانی در مقابل لخویا قطر به تنهایی در صدر جدول گل دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

گل محمدي در نشست خبري: بازی را خوب شروع کردیم. سطح بالایی در زمین داشتیم و تمرکزمان خوب بود و توانستیم به شرایطی برسیم که خیلی زیاد به ما کمک شد و با نتیجه‌ای خوب برنده شدیم. بعد از اینکه از حریف پیش افتادیم راحت بازی کردیم، تمرکزمان بالا بود و موقعیت‌های بعدی را هم توانستیم تبدیل به گل کنیم.

وی ادامه داد: گل اول در دقایق ابتدایی بازی به کسب این نتیجه بسیار کمک کرد. از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم به خوبی استفاده کردیم و من از بازیکنانم راضی هستم. آنها در این بازی انرژی خوبی گذاشتند و عملکرد آنها خوب بود. این برد را به همه بازیکنان و هواداران تیم تبریک می‌گویم و آن را به کارکنان ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم. همچنین باید از تماشاگران‌مان هم تشکر کنم که از ما حمایت کردند. از سعید آذری هم که پس از شکست ما مقابل گسترش فولاد از ما حمایت کرد تشکر می‌کنم.


سرگئی لوشچان در نشست خبري: تیم ما باید این بازی و شکست سنگین را با هر نتیجه‌ای فراموش کند. روز خوبی برای ما نبود، اما فوتبال است و همین اتفاقات رخ می‌دهد. بازی از دست ما در رفت و نفهمیدیم چه اتفاق افتاد.

وی درباره اینکه فکر می‌کرده تیمش با این نتیجه شکست بخورد، خاطرنشان کرد: این بازی فوتبال است و قابل پیش‌بینی نیست. شما در هیچ کدام از بازی‌ها نمی‌توانید از پیش برنده باشید و همانطور که گفتم باید این بازی را فراموش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان درباره شانس صعود تیمش و میزبانی ذوب‌آهن گفت: ما بعد از شکست خودمان متوجه شدیم تیم لخویا موفق شده النصر را شکست دهد و شانس کمی برای صعود داریم. ممکن است بتوانیم لخویا را شکست بدهیم و چنانچه هر دو بازی را ببریم، همچنان شانس صعود خواهیم داشت. درباره میزبانی هم باید بگویم میزبانی بسیار خوب و شایسته بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار