مسئول بسیج سازندگی لنده با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی گفت: از ابتدای سال 95 تاکنون چهار گروه جهادی در حوزه‌های فرهنگی، بهداشتی و درمانی به مناطق محروم شهرستان لنده اعزام شده است.
کد خبر: ۲۰۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹ 08 April 2016
سید عادل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصادی مقاومتی و ضرورت توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در کشور گفت: اگر ما به عنوان مسئولان جامعه به خودباوری لازم جهت شکوفایی اقتصادی کشور با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل داخلی برسیم گام اول در زمینه تحقق شعار سال را برداشته‌ایم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده افزود: امروز اساسی‌ترین مشکل ما نداشتن اعتماد به نفس لازم برای بهره‌برداری از داشته‌های خود بوده چرا که عدم توجه به این مهم بسیاری از استعدادها و ظرفیت‌های ما را از بین خواهد برد.

موسوی در ادامه به برنامه‌ها و اقدامات بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده در سال 94 اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته با استفاده از آموزش‌های نوین در حوزه مشاغل خانگی از قبیل پرورش مرغ بومی، زنبورداری، پرورش دام سبک و سنگین، پرورش گیاهان دارویی از جمله به‌لیمو و فیسالیس و ... مهمترین اقدامات بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده بوده است.

وی خاطر نشان کرد: گیاه فیسالیس ضد سرطان بوده و برای نخستین‌بار در جنوب کشور و در شهرستان لنده کشت شده که امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز به دستاورد خوبی برسیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده در ادامه به بحث اردوهای جهادی در سطح شهرستان لنده اشاره و گفت: تلاش بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته شهرستان با جدیت پیگیری و اردوهای مختلفی برگزار شده است.

وی افزود: در ابتدای سال 95 نیز این رویه را در دستور کار خود قرار دادیم و 4 گروه جهادی در حوزه فرهنگی، بهداشتی و درمانی و آموزشی را به مناطق محروم شهرستان اعزام کرده‌ایم.

موسوی یادآور شد: در بحث اشتغال‌زایی در سال گذشته با راه‌اندازی پروژه‌های مختلف توانستیم گام مؤثری برداشته و تسهیلات خوبی در سطح شهرستان پرداخت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار