شهردار اردبیل گفت: با یک مدیریت مناسب سعی کردیم تا امر پیشگیری از تخلفات شهری را با کمترین تنش‌های اجتماعی شاهد و ناظر باشیم.
کد خبر: ۲۰۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 08 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حمید لطف‌اللهیان عصر امروز به هنگام دریافت لوح سپاس خود از طرف معاون پیشگیری و امور اجتماعی دادگستری استان اردبیل در مدیریت مناسب واحد پیشگیری از تخلفات در اردبیل، اظهار کرد: در سال‌های اخیر با مراقبت‌ها و حساسیت شهرداری، مجموعه قضایی و پلیس اقدامی مناسب انجام شده تا بتوانیم در کنار آگاهی‌بخشی به مردم در به حداقل رساندن ساخت و سازهای غیرقانونی، زمینه‌ای فراهم آید تا به شکل قانونمند فعالیت‌های مطلوب و مناسبی را در ساخت و ساز اطراف شهر اردبیل شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با شکل‌گیری واحد پیشگیری از تخلفات شهری که با سرکشی‌های به موقع و جلوگیری از تخلفات ساختمانی و ساخت و سازها انجام می‌شود، در سال‌های اخیر موفق شدیم تا تخلفات را تا 60 درصد کاهش بدهیم و یک آگاهی‌بخشی به عموم جامعه انجام شود تا خودشان پاسدار حریم قانون و توجه به ایجاد سکونت‌گاه‌های رسمی باشند.

شهردار اردبیل با یادآوری اینکه با کارهای فرهنگی و اجتماعی بهتر از هر زمان دیگر می‌توان هدف‌گذاری مطلوب و مناسبی را در عرصه کاهش تخلفات و ساخت و سازهای غیرقانونی انجام داد، گفت: شهرداری در این راستا حرکت‌های خوبی را انجام داده و امسال نیز با همکاری پلیس و دادگستری تلاش می‌کند تا با کمترین تخلفات بیشترین رونق عمرانی و ساخت و سازها را شاهد باشد.

لطف‌اللهیان با اشاره به ابلاغ برنامه و بودجه سال 95 شهرداری به تمام مناطق، سازمان‌ها و واحدهای شهرداری افزود: امسال رویکرد مناسب‌تری را در تحقق‌بخشی به اصل انضباط مالی، کنترل بودجه‌ها و پروژه‌های اجرایی مد نظر قرار می‌دهیم و رویکردمان تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به عنوان شعار سال است.

وی پرهیز از صرف هزینه‌های غیر ضرور،‌ توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، تقویت برنامه‌های فرهنگی،‌ اجتماعی و حرکت و برداشتن گام‌های اساسی را در مسیر توسعه‌محوری یادآور شد و بیان کرد: ما همان طوریکه از روز اول گفته بودیم گذر از پروژه محوری را به دیدگاه توسعه محوری مد نظر و مورد توجه قرار دادیم.

لطف‌اللهیان اضافه کرد: این در جا زدن است که بخواهیم مشغول روزمرگی‌ها شده و از کارهای اساسی و زیربنایی غفلت کنیم در حالی که ما کارهای برجسته‌ای در شهرداری به دور از فعالیت‌های روزمره داریم تا بتوانیم اهدافمان را تحقق ببخشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار