مدیرکل صداو سیمای مرکز ایلام،
علیرضا شیرویی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در صدا و سیمای مرکز ایلام خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 09 April 2016
علیرضا شیرویی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در صدا و سیمای مرکز ایلام خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام،"علیرضا شیروی"، مدیرکل صداو سیمای مرکز ایلام در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در صداو سیما رایک اصل مهم برشمرد و گفت: فرهنگ ایثار، مقاومت وشهادت در صداوسیما از ارکان مهم و اولویت های مهم به شمار می آید.

وی اظهار کرد: این اراده در تمام همکاران و برنامه سازان صداو سیما وجود دارد ومایه افتخار جامعه رسانه ای است.
مدیرکل صداو سیمای مرکز ایلام به نقش فرهنگ ایثارو شهادت در جامعه اسلامی پرداخت و خاطرنشان کرد: این رویکرد دراهداف استراتژی برنامه سازان ما وجود دارد و ما نیز خادمان شهدا هستیم.
کریم دارائی ، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز طی سخنانی با تبریک سال نو و تجلیل از حرکت ارزنده صداو سیما شمه ای از فعالیت های روز بزرگداشت شهدا را برشمرد.
وی افزود: در برگزاری و اجرای  برنامه های فرهنگی ، نهادهای مختلف فرهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تابعه استان ایلام همکاری داشته اند ونقش رسانه ملی از برجستگی قابل توجه ای برخوردار است./م



منبع:ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
با سلام.
این موضوع درسته که کارمندای صداو سیما با احمدی نژاد دیدار کردن و احمدی نژاد فردی به اسم دکتر سجاد.ص رو بعنوان نماینده خودش در صدا و سیما انتخاب کرده؟؟؟
سایت انتخاب در قالب یک کامنت در مقاله زیر این موضوع رو منتشر کرده:
http://www.entekhab.ir/fa/news/262271
متن کامنت اینه:

امروز عصر حدود ساعت 18 جمعی از کارمندان و مدیران سازمان صدا و سیما طی دیدار با احمدی نژاد در محل دفتر وی واقع در ولنجک، ضمن دعوت از احمدی نژاد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری در سال 96، به وی اطمینان دادند در یک سال آینده از وی حمایت خواهند کرد. گفته می شود دکتر سجاد ص از مدیران معاونت خبر از سوی احمدی نژاد بعنوان نماینده وی در جمع کارمندان صدا و سیما انتخاب شده است

میشه صحت و سقمش رو بررسی کنید و برای عموم مردم اطلاع رسانی کنید تا شبهه تو ذهن مردم ایجاد نشه. با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار