معاون رئیس جمهور:
برنامه فوق در حالی برگزار شد که همزمان در گوشه دیگری از شرستان کرج، حامیان دولت و احزاب اصلاح طلب البرز برنامه دیگری را با هدف برگزاری جشن توافق هسته‌ای در مسجد جامع رجائی شهر برگزار کردند.
کد خبر: ۲۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 10 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: جشن میلاد با سعادت دخت مکرم پیامبر گرامی اسلام (ص)، حضرت زهرا (س) و میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با عنوان جشن میلاد 2 نور و با سخنرانی شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و با حضور سید حمید طهایی استاندار البرز، جمعی از مدیران عالی‌رتبه استان و مردم ولایی و مومن البرز شامگاه پنجشنبه در کرج برگزار شد.
مولاوردی در این جشن باشکوه طی سخنانی اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی مناسب برای تمام بانوان و دختران در طول تاریخ است.
وی با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) تصریح کرد: ایشان دارای شخصیتی عظیم و والامقام هستند، اما متاسفانه در طول تاریخ اسلام هیچ یک از محققان و علما نتوانستند به خوبی روحیه والای این بزرگ زن تاریخ را برای بشر تبیین کنند.
این مسئول افزود: اگر چه پس از انقلاب اسلامی تحقیقات و کارهای مهمی در این حوزه انجام شد، اما هنوز شخصیت و روحیات فاطمه زهرا (س) به درستی معرفی نشده است.
مولاوردی بیان داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) که پرچم اسلام‌خواهی را در جهان برافراشتند، تلاش بسیاری داشتند تا جایگاه واقعی زن مسلمان معرفی شده و بانوان و دختران مسلمان بتوانند به خوبی ایشان را شناخته و الگوبرداری کنند.
وی تاکید کرد: تلاش‌های امام خمینی (ره) در حقیقت جایگاه واقعی زنان مسلمان را در جوامع اسلامی به ویژه ایران احیا کرده است و به همین دلیل شاهد هستیم که بانوان و دختران ایرانی در طول تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری داشتند.
معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار هستند و تاثیر مثبتی دارند.
مولاوردی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های دولت برای ارائه خدمات مناسب به زنان و مادران کشورمان گفت: برخی از مهمترین نیازها و مشکلات زنان و بانوان در دولت شناسایی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: ایجاد اشتغال برای زنان و دختران به ویژه آنهایی که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، بیمه زنان خانه‌دار، حمایت از زنانی که قربانی خشونت شده‌اند، از این برنامه‌ها است.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: یکی دیگر از طرح‌های دولت حمایت از زنانی است که دارای فرزند و یا همسر معلول هستند و تلاش داریم ساعت کاری این زنان در ادارات را کاهش دهیم.
وی به طرح جامع توانمندسازی زنان که به صورت پایلوت در یکی از شهرستان‌ها اجرا شد نیز اشاره کرد و گفت: در ماه‌های آینده این طرح به صورت سراسری در کشور اجرایی می‌شود.
مولاوردی همچنین به دستاورد دولت در عرصه مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: بیانیه اخیر نشان داد که جمهوری اسلامی ایران و دولت تلاش ویژه‌ای برای تعامل سازنده با دیگر کشورهای جهان با حفظ منافع طرفین دارد.
وی تاکید کرد: مذاکره کننده‌های ایرانی به دنیا ثابت کردند که همواره مذاکره بهتر و منطقی‌تر از جنگ‌افروزی و تنش میان دولت‌ها و ملت‌ها است.
معاون رئیس جمهوری افزود: دولت تدبیر و امید از اواسط سال 92 تاکنون موفقیات بسیار خوبی در عرصه بین‌المللی داشته و این دستاوردها نشان دهنده تلاش بی‌وقفه دولت است.
این برنامه در حالی برگزار شد که همزمان در گوشه دیگری از شهرستان کرج، حامیان دولت، احزاب اصلاح طلب و اعضای ستاد انتخابات حسن روحانی در استان البرز برنامه دیگری را با هدف برگزاری جشن توافق هسته‌ای در مسجد جامع رجائی شهر برگزار کردند.
همزمان 2 برنامه سوالات بسیاری را در ذهن اصحاب رسانه و فعالان سیاسی استان البرز ایجاد کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار