داستان خنده اي كه كار دست استيماچ داد!
تابناك اصفهان: پس از اينكه روز گذشته محرم نويدكيا با ايگور استيماچ به مشاجره پرداخته بود و در نهايت از تمرين اين تيم قهر كرده بود، امروز باقريان در گفت و گويي با ورزش سه سعي در به حاشيه راندن اين موضوع و آب ريختن روي آتش اين ماجرا داشت.
کد خبر: ۲۰۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 09 April 2016
تابناك اصفهان: پس از اينكه روز گذشته محرم نويدكيا با ايگور استيماچ به مشاجره پرداخته بود و در نهايت از تمرين اين تيم قهر كرده بود، امروز باقريان در گفت و گويي با ورزش سه سعي در به حاشيه راندن اين موضوع و آب ريختن روي آتش اين ماجرا داشت.

 تیم فوتبال سپاهان روزهای خوبی را سپری نمی کند. از طوفان زرد آسیا دیگر حتی یک نسیم هم باقی نمانده است. طلایی پوشان اصفهانی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته اند و در لیگ برتر هم روی کاغذ یکی از کاندیداهای سقوط به دسته اول هستند. در این شرایط مسائل حاشیه ای زیادی هم پیرامون این باشگاه رخ می دهد. درگیری لفظی محرم نوید کیا با ایگور استیماچ سرمربی تیم مثل بمب در رسانه ها صدا کرده و مدیران باشگاه شاید ندانند با این همه حاشیه باید چه کنند.

نمی توانم برخی مسائل را بیان کنم

اصغر باقریان، مدیرعامل باشگاه سپاهان که بعد از شکست مقابل لوکوموتیو سکوت اختیار کرده بود، درباره نتایج ضعیف به "ورزش سه" می گوید: تیم ما نتایج خوبی کسب نکرده و این موضوع قابل قبول نیست. واقعیت این است که خودمان هم از شرایط رضایت نداریم و ناراحت هستیم اما نمی شود از بیرون به ماجرا نگاه کنید و نظر بدهید. ما که در داخل باشگاه سپاهان هستیم، خیلی از مسائل را می دانیم که شما از بیرون نمی بینید. مسائلی که تصمیم گیری را سخت می کند. این مسائل که حتی نمی توانیم آنها را بیان کنیم، کارمان را دشوار کرده است. ما برای پیگیر نتایج ضعیف سپاهان باید کار کارشناسی صورت بدهیم و عوامل ناکامی را یکی یکی بررسی کنیم. قطعا یک عامل باعث ناکامی نشده است.

موضوع محرم حل شد

او در ادامه به ماجرای درگیری محرم نویدکیا با ایگور استیماچ اشاره می کند: من واقعا نمی دانم اتفاقات تیم را چه کسی به رسانه ها می دهد! مشخص است کسی که خبرها را به بیرون می دهد، از دریچه نگاه خود و چیزی که می خواهد منتشر شود را پخش می کند. اتفاقی که بین محرم و استیماچ رخ داد، روز پنجشنبه بود و همان روز هم همه چیز حل شد. دیروز محرم در تمرین حاضر بود و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. درگیری نویدکیا واستیماچ آنطور که برخی رسانه ها مطرح کردند، نبود. قطعا همه از نتایج ناراحتند و محرم هم از این قاعده مستثنی نیست. او ناراحتی اش را با سرمربی مطرح کرد و با هم صحبت هایی را انجام دادند. اینکه می گویند محرم قهر کرده و ... هم صحت ندارد. 

خنده استیماچ، برای روحیه دادن بود

گفته می شود لبخندی که استیماچ بعد از شکست مقابل لوکوموتیو روی لب داشته، عامل ناراحتی نویدکیا شده است. مدیرعامل باشگاه سپاهان در این باره تاکید می کند: باور کنید هیچ درگیری به شکلی که رسانه ها مطرح کردند، رخ نداده است. یک بحث خودمانی کوچک بوده و تمام شده است. درباره لبخند استیماچ هم باید بگویم او به خاطر روحیه دادن به تیم در شرایط سخت گاهی اوقات باید فضای شادی را ایجاد کند. نمی شود تیم بی روحیه را آماده مسابقات بعدی کرد. قطعا استیماچ هم به اندازه ما از نتایج ناراحت است و نمی شود همه چیز را گردن او انداخت.

عامل ناکامی، بازیکن سالاری نیست

«آیا کاری که محرم نویدکیا انجام داده، مصداق بارز بازیکن سالاری نیست؟»، باقریان پاسخ این پرسش را اینطور می دهد: به این راحتی نمی توانید اظهارنظر کنید و موضوع بازیکن سالاری را پیش بکشید. باشگاه سپاهان به خاطر اینکه همیشه در اوج بوده، امسال سخت است بپذیریم تیم شرایط خوبی ندارد اما باور کنید بزرگترین تیم های دنیا نیز چنین شرایطی را تجربه می کنند. ما نمی توانیم یک عامل را دلیل ناکامی بدانیم. از سوی دیگر تاکید می کنم شما چون در داخل باشگاه نیستید نمی توانید به خوبی بیماری سپاهان را شناسایی کنید. از سوی دیگر الان هم زمان مناسبی برای بررسی دلایل ناکامی نیست. پس درمان کار سختی است. ما باید صبر کنیم تا در زمان مناسب برای باشگاه تصمیم درستی بگیریم و با عواملی که باعث این ناکامی ها شده، مقابله کنیم. 

استیماچ تا پایان فصل می ماند

باقریان همچنان از ایگور استیماچ حمایت می کند: ما در این شرایط نمی توانیم استیماچ را کنار بگذاریم. او تا پایان فصل به کارش ادامه می دهد و بعد از پایان رقابت ها درباره حضور یا عدم حضورش تصمیم می گیریم. همانطور که گفتم الان زمان مناسبی برای تصمیم گیری در این باره نیست. البته کمیته فنی باشگاه فعالیت هایش را آغاز کرده و بحث های فنی را دنبال می کند. آنالیزمی کند و برخی نکات را به اطلاع کادرفنی می رساند.

خلعتبری نظرش را گفته

وی درباره انتقاد محمدرضا خلعتبری مبنی بر اینکه مدیران باشگاه در این شرایط سخت کنار تیم نیستند، تاکید می کند: به هر حال هرکسی نظر خودش را بیان می کند. ما درکنار بازیکنان و کادرفنی هستیم و قطعا خودمان را کنار نکشیده ایم. حمایت می کنیم تا انشاءالله شرایط بهبود پیدا کند.

مخالف جدایی فرکی بودم

باقریان در پاسخ به این پرسش که آیا بابت موافقت با جدایی فرکی در اوایل فصل پشیمان نیستید، می گوید: من آن زمان هم مخالف جدایی فرکی بودم. اصرار زیادی به او کردم که بماند اما اصرار به رفتن داشت. به هر حال این اتفاق برای گذشته است ودرست نیست به آن دامن بزنیم.

اقتدارمان را نشان می دهیم

مدیرعامل سپاهان صحبت هایش را با اظهارنظر درباره دیدار با استقلال به پایان می برد: بازی سنگینی با استقلال داریم. این بازی جزو دیدار های حساس لیگ برتر بود. استقلال در بالای جدول است و امتیاز می خواهد اما ما نیز می خواهیم خودمان را نشان دهیم و از اقتدار خود دفاع کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :