در تشریح مهمترین برنامه های شهرداری اردبیل در سال جاری؛
لطف اللهیان تخریب و بازسازی فرهنگ سرای سوم خرداد را از دیگر پروژه های مهم عمرانی شهرداری در سال جاری برشمرد و گفت: این ساختمان بیش از 50 سال قدمت دارد، از این رو بازسازی این ساختمان ضروری است.
کد خبر: ۲۱۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷ 12 April 2016
شهردار اردبیل برنیاز معابر و خیابان های شهر اردبیل به نور پردازی تخصصی و تزئینی، تاكید كرد.
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان در تشریح مهمترین برنامه های شهرداری اردبیل در سال جاری، گفت: به دنبال اجرای نور پردازی میدان ورزش، سید آباد، میدان توحید و زرناس، نورپردازی بخش دیگری از معابر شهر را با جدیت دنبال می کنیم.
وی با بیان اینکه تامین بخشی از نورپردازی شهری به عهده شهرداری و بخشی دیگر مربوط به شهروندان است، افزود: شهرداری به منظور بهبود فضای شهری وترغیب شهروندان به این مهم تعدادی ساختمان شخصی را با ضوابط شهرداری نورپردازی می کند.
لطف اللهیان تصریح کرد: اداره برق تنها مسوولیت تامین نور معابر را بر عهده دارد و نور تزئینی در حیطه وظابف این اداره نیست؛ شهرداری برای اصلاح این خلاء سال گذشته از میدان شریعتی تا تازه میدان و میدان امام علی(ع) تا چهارراه بازار و از بازار تا باغمیشه را نور پردازی کرده است. همچنین شهرداری با هدف زیبا سازی منظر شهری و اصلاح نور در سطح معابر اقدام به نورپردازی چند مجتمع تجاری با هزینه شهرداری نموده است.

شهردار اردبیل بر ضرورت نورپردازی معابر شهر تاکید کرد

تکمیل پارک های نیمه تمام
شهردار اردبیل با تاکید بر محدودیت مالی شهرداری اردبیل گفت: محدودیت مالی موجب اولویت بندی نیاز ها می گردد، و ما تکمیل پروژه های سال گذشته ، به ویژه بهسازی معابر را جزو اولویت های اول این سازمان قرار داده ایم.
لطف اللهیان به اجرای بیش از 100 پروژه بهسازی اشاره کرد و افزود: از این تعداد حدود 55 مورد زیر سازی انجام گرفته و 34 مورد جدول کشی شده است که آماده آسفالت ریزی هستند.
وی اولویت دیگر شهرداری را تکمیل پارک ها عنوان کرد و گفت: امسال دو پارک کودک و هنر در منطقه یک و... به بهره برداری می رسند.
لطف اللهیان همچنین بهسازی و ساماندهی محوطه بالیقلی چای را مهم عنوان کرد و ادامه داد: این رودخانه می تواند در جذب گردشگر بسیار موثر باشد و بهسازی ، پازل چینی و آسفاالت محدوده میدان 15 خرداد تا زرناس از جمله اقدامات شهرداری در این زمینه بوده است.
وی تخریب و بازسازی فرهنگ سرای سوم خرداد را از دیگر پروژه های مهم عمرانی شهرداری در سال جاری برشمرد و گفت: این ساختمان بیش از 50 سال قدمت دارد، از این رو بازسازی این ساختمان ضروری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار