مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان زنجان از تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های احداث شهرک‌های صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: شهرک صنعتی شهرستان سلطانیه راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۱۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 13 April 2016
ناصر صیدی در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: شهرک صنعتی سلطانیه با مساحت 104 هکتار که 70 هکتار آن صنعتی است در نیمه دوم سال 95 راه‌اندازی می‌شود.

وی به توسعه فعالیت‌های شهرک‌های صنعتی استان زنجان در سال 95 اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها و پروژه‌های سال 94 در سال 95 دنبال می‌شود و در کنار راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی به رونق فعالیت‌های صنایع کوچک نیز اقدام می‌کنیم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان زنجان خاطرنشان کرد: بودجه شهرک‌سازی در شهرک‌های صنعتی استان زنجان در سال 93 حدود 11 میلیارد تومان بوده که در سال 94 این مبلغ به 13 میلیارد تومان رسیده است و در تلاش هستیم این بودجه را برای سال 95 به 20 میلیارد تومان برسانیم.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای راه‌اندازی این شهرک صنعتی در شهرستان سلطانیه در حال انجام است، گفت: پروژه راه‌اندازی این شهرک در نیمه دوم امسال قابل بهره‌برداری است که بر اساس نرم کشوری این شهرک صنعتی قابلیت استقرار 104 واحد را دارد.

صیدی با اشاره به اینکه راه‌اندازی شهرک صنعتی شهرستان سلطانیه نیازمند تأمین اعتبار است، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این شهرک صنعتی زمینه اشتغال برای حدود 3 هزار نفر فراهم می‌شود.

وی از راه‌اندازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سراسر استان زنجان خبر داد و گفت: امسال نیز 6 ایستگاه و خودرو آتش‌نشانی را در سطح استان راه‌اندازی می‌کنیم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه در اجرای برنامه‌های شهرک‌های صنعتی استان زنجان راه‌اندازی پروژه شهرک‌های صنعتی در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: در کنار راه‌اندازی این شهرک‌ها برای فعال کردن شهرک‌های صنعتی غیرفعال نیز اقداماتی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی در چریک از مناطق استان زنجان در کنار ایجاد زمینه اشتغال سبب توسعه فعالیت‌های صنعتی و پیشرفت آن منطقه می‌شود.

صیدی با اشاره به اینکه بهترین فرش‌های دستباف پشمی و ابریشمی زنجان بانام استان قم صادر می‌شود، بیان کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم زمینه صادرات فرش بانام زنجان فراهم شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار