فرماندار بویراحمد گفت: روستاهای حاشیه شهر یاسوج در سالجاری تعیین تکلیف می‌شود.
کد خبر: ۲۱۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 13 April 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد کاظم نظری در نشست تجلیل از رسانه‌های فعال کهگیلویه و بویراحمد در ایام انتخابات، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد رتبه دوم را در مشارکت در انتخابات مجلس کسب کرد.

وی افزود: این استان همچنین رتبه اول را در مشارکت در انتخابات خبرگان رهبری به نسبت جمعیت داشت که این موضوع نشان از ولایتمداری مردم استان است.

نظری با بیان اینکه فضای انتخاباتی در استان باید به پایان برسد و فضای کار و همدلی آغاز شود خاطرنشان کرد: حتی یک صندوق در انتخابات بویراحمد و دنا پس از بازشماری باطل نشد و بازشماری بعد از عید نیز تاثیری در تعداد آرای کاندیدای پیروز نداشت و اعتبار نامه نماینده بویراحمد و دنا با همان تعداد آرای بعد از بازشماری 10 درصد صادر شد.

فرماندار بویراحمد در ادامه به وضعیت این شهرستان در شاخص‌های مختلف اشاره کرد و مهمترین مشکل این شهرستان را راههای آن دانست و تصریح کرد: روستاهای حاشیه شهر یاسوج باید تعیین تکلیف شود چرا که این روستاها جمعیت بالایی دارند.

وی از ساماندهی حمل و نقل درون شهری در سالجاری خبر داد و تصریح کرد: پل سوم بشار از اولویت های شهر یاسوج است که در حال حاضر این پروژه به علت نبود اعتبار راکد است و از وضعیت فعلی آن راضی نیستیم که این پروژه مهم باید در سالجاری به سرانجام برسد.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: در سال گذشته در حوزه عمرانی در روستاها فعالیت‌های خوبی انجام شد و در سال 1395 نیز این روند ادامه پیدا می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار