معاون هماهنگي امور عمراني استاندار ايلام تاكيد كرد: بانك هاي استان بايد درپرداخت تسهيلات به خسارت ديدگان سيل آبان سال گذشت وحدت رويه را رعايت كنند.
کد خبر: ۲۱۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 13 April 2016

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار ايلام تاكيد كرد: بانك هاي استان بايد درپرداخت تسهيلات به خسارت ديدگان سيل آبان سال گذشت وحدت رويه را رعايت كنند.


به گزارش تابناک ایلام؛شاپور پولادي در نشست با مديران بانك ها و جمعي از مسؤلان استان ضمن انتقاد از عملكرد برخي از شعب بانكي در زمينه نحوه پرداخت تسهيلات از جمله ضمانت، نحوه افتتاح حساب، الزام سپرده گذاري بخشي از تسهيلات و ... تاكيد كرد: مديران بانكي بايد سياست واحدي براي تسهيل و اجرايي شدن پرداخت خسارت به سيل زدگان اتخاذ كنند.
وي با اشاره به مشكل پرداخت تسهيلات به اماكن و واحدهاي خسارت ديده شراكتي، پيشنهاد داد: با موافقت شركا تسهيلات به يكي از آنها پرداخت شود.
مديركل مديريت بحران استانداري ايلام نيز در اين جلسه با اشاره به روند طولاني پرداخت تسهيلات و مشكلات به وجود آمده براي متقاضيان، بر تسريع در پرداخت تسهيلات با رعايت قوانين و مقررات بانكي تأكيد كرد.
احمد كرمي به لزوم هماهنگي بيشتر مديران بانكها با رؤساي شعب بانكها در سطح استان اشاره كرد و گفت: مديران و روساي شعب در اين زمينه بايد جلسات و نشست هاي دوره اي برگزار كنند.
وي همچنين بر هماهنگي دستگاههاي مسئول در زمينه جبران خسارت سيل با فرمانداري ها به عنوان نمايندگان دولت و دستگاه حاكميتي در شهرستان تاكيد كرد.
بيش از 10 هزار ميليارد ريال خسارت در جريان سيل آبان ماه سال گذشته به تاسيسات زيربنايي، زيرساخت ها، 20 هزار واحد مسكوني، تجاري و صنعتي و يك هزار دستگاه خودرو در استان ايلام خسارت وارد شد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار