تابناک گیلان: صدا و سیما به گونه به انعکاس اخبار و مسائل می پردازد گویا مجلس و دولت در این کشور هیچ کار درستی انجام نمی دهند و تنها صدا و سیما خوب است!
کد خبر: ۲۱۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ 14 April 2016
تابناک گیلان: صدا و سیما به گونه به انعکاس اخبار و مسائل می پردازد گویا مجلس و دولت در این کشور هیچ کار درستی انجام نمی دهند و تنها صدا و سیما خوب است!

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره رویکرد رسانه ملی در پوشش اخبار و مصوبات مربوط به مجلس به خصوص مصوبات بودجه 95 حول محور موضوع هدفمندی یارانه ها و قیمت بنزین در سال آتی گفت: به شخصه مخالف به عنوان یک نماینده مخالف مصوبه مجلس در مورد هدفمندی یارانه ها و حذف یارانه بگیران و تعیین قیمت بنزین بودند اما رویکرد صدا و سیما شب گذشته در برنامه ها این بود که مکررا تاکید کند ایراد کار همیشه از مجلس است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: رویکرد برخوردی با دولت و مجلس و منفی بافی در سال اقتصاد مقاومتی درست نیست.

جعفرزاده ایمن آبادی همچنین تصریح کرد:این که مکررا صدا و سیما در برنامه های خود به دنبال این است که بگوید مجلس ایراد دارد و دولت هم ایراد دارد و فقط ما خوب هستیم در سال اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی کار درستی نیست ، تصور می کنم جرات ندارند به سراغ قوه قضاییه بروند وگرنه قوه سوم را هم می کوبیدند.


سیاسی کاری صدا و سیما امنیت روانی جامعه را برهم می زند

وی ادامه داد:در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نیازمند نقد منصفانه داریم اما این رویکرد ضربه زدن به امنیت و آرامش روانی جامعه است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تاکید کرد: صدا و سیما نباید ایرادات را به شکلی بیان کند که مردم نگران شوند، چرا که در اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی صدا و سیما جایگاه مهمی دارد و اگر بخواهد تسویه حساب سیاسی کند، ضربه مهمی به منافع ملی می زند.


روایت رویه توهین آمیز رسانه ملی در قبال وزیر برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی; جای حجتی بودم استودیو را ترک می کردم

جعفرزاده در این خصوص ادامه داد: مدتی قبل آقای نوبخت گزارشی داد مبنی بر اینکه وزیر جهاد کشاورزی بهترین عملکرد را در جهت تحقق اقتصادمقاومتی داشته است، واقعا مصاحبه ای که در رسانه ملی در این خصوص با آقای حجتی انجام شد ، توهین آمیز بود و من اگر جای ایشان بودم به نشانه اعتراض به رویه مجری برنامه استودیو را ترک می کردم.

وی همچنین افزود:صدا و سیما تمام گفته های نوبخت و حجتی را زیر سوال می بردند، و رسانه ملی متوجه نیست که با رویه ای که می خواهد بگوید دولت هیچ کاری در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام داده است چه ضربه منفی در خصوص ترویج اطاعت پذیری از امر رهبری می زند.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه رسانه ملی باید به شکل هنرمندانه در جهت برطرف کردن ضعف ها اقدام کند، گفت: این رویه صدا و سیما را سیاسی، خطرناک و به ناکجا آباد می دانم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات خاطر نشان کرد: با هوچی گری هیچ مشکلی از این کشور حل نمی شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار