تابناک هفته
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۱۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 15 April 2016
به جای پرداخت هزینه‌ درمان در آینده، امروز برای سلامتی مردم هزینه کنید!

گویی مسئولان استان منتظر بودند تا همان گونه که شرایط جوی موجب افزایش غلظت میهمان قدیمی منطقه شده و مردم را به مشکلاتی گرفتار آورده، تغییرات جوی به کمکشان آمده و هوای منطقه را پاک کند؛ اتفاقی که رخ نداد تا مسئولان مجبور به تعطیلی مدارس و دانشگاه های شوند! (جزئیات بیشتر)



فرماندار اهواز خبرداد: لغو سخنرانی وزیر سابق آموزش و پرورش در اهواز

اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار شهرستان اهواز در گفتگو با خبرنگار تابناک خوزستان اظهار کرد: سخنرانی حمیدرضا حاجی بابایی که قرار بود شامگاه چهارشنبه در مسجد ارشاد اهواز برگزار شود به دلیل عدم دریافت مجوز از شورای فرمانداری اهواز لغو شد. (جزئیات بیشتر)



لبخند رضایت معاون وزیر کشور از فعالیت های عمرانی شهرداری؛
اهواز به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است

هوشنگ خندان دل معاون امور عمرانی وزارت کشور سفر به اهواز در خصوص ارزیابی این پروژه ها گفت: در حال حاضر اهواز به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است وخوشبختانه در فواصل زمانی مختلفی که به اهواز سفر کردم پروژه های متعدد و متنوعی را کلانشهر اهواز مشاهده کردم. (جزئیات بیشتر)



تا امر به معروف نکنیم اقتصاد مقاومتی شکل نمی گیرد

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: مقام معظم رهبری شعار سال را براساس فلسفه و نیاز کشور اعلا می کنند و انتخاب واژگان آن ذوقی نیست.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید در حوزه فرهنگ رسالت خود را انجام دهد و تا امر به معروف نکنیم اقتصاد مقاومتی شکل نمی گیرد. (جزئیات بیشتر)



شهردار اهواز در اختتامیه یادمان عشق و ایمان:
پیاده روی اربعین نمایش اقتدار و عزت مسلمین است

سید خلف موسوی شهردار اهواز در آیین اختتامیه یادمان عشق و ایمان در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اظهار کرد: پیاده روی اربعین نمایش اقتدار و عزت مسلمین است آن هم وقتی برای امام حسین (ع) باشد که در راه اصلاح امور شهید شد.

موسوی ادامه داد: پیاده روی اربعین یک حرکت اصیل است و باید به یک فرهنگ تبدیل شود و به همین شکل بماند. (جزئیات بیشتر)



مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
با اجرای ماده 53 چرخ ورزش خوزستان بهتر می چرخد

فرامرز کیانی زاده عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد : در صورت اجرا شدن ماده ۵۳، جامعه ورزش استان خوزستان هم در سال جاری و هم در سالهای آتی به راحتی می تواند برنامه های خود را عملیاتی و محقق کرده و پیشرفت کند اما در غیر این صورت مشکلات و سختی های بسیاری در انتظار خواهد بود.

وی افزود : باید با همکاری هم، ماده ۵۳ را به خوبی بین دستگاهها، ادارات و مدیران کل استان جا بیاندازیم چرا که در این صورت چرخ ورزش و امور مربوط به آن بهتر خواهد چرخید. (جزئیات بیشتر)



چرا آب شرب شهرستان کارون آلوده شد؟

فرهاد صفدری سرپرست مدیریت سلامت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به آلودگی آب شرب شهرستان کارون در پی قطعی برق و از کار افتادن پمپ‌های تامین فشار آب تصفیه‌خانه این شهرستان گفت: شواهد نشان می‌دهد که تمهیدات و پیش‌بینی لازم از سوی مجموعه آب و فاضلاب شهری برای مواجهه با شرایط قطع برق صورت نگرفته بود. (جزئیات بیشتر)




دستفروشان اهواز پس 10 اردیبهشت جابجا می شوند

رامی علاسوند رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به تصمیم گیری شورای تامین استان درباره ساماندهی دستفروشان هسته مرکزی اهواز اظهار کرد: از همان ابتدا قرار بر این بود که دستفروشان بعد از انتخابات از این محل به پارک ربیع منتقل شوند و اکنون که انتخابات به دور دوم کشیده شده، این جابجایی بعد از ۱۰ اردیبهشت خواهد بود. (جزئیات بیشتر)



 گزارش تصویری/ طغیان رودخانه دز دزفول

از نخستین ساعات بامداد امروز، سد دز سرریز کرده و صبح امروز سیلاب پل شناور شهر دزفول را با خود برد.

طغیان رودخانه و سر ریز شدن آب پشت سد دز باعث آبگرفتگی روستاهای اطراف این رودخانه شده است. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار