رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازگفت: با واگذاری تصدی ستاد مصرف منطقی دارو به دانشگاه علوم پزشکی شیراز یک‌هزارمیلیارد تومان صرفه‌جویی برای کشورمحقق می‌شود.
کد خبر: ۲۱۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 16 April 2016
تابناک فارس به نقل از شفاف:محمدهادی ایمانیه با اعلام اینکه دارای حکمی به‌عنوان نماینده وزیر بهداشت درکل کشوربرای تشکیل ستاد صرفه جویی دارواست، افزود:اگر این کار در10 قطب دارویی کشور رخ دهد، حداقل یک‌هزارمیلیارد تومان صرفه‌جویی درپی خواهد داشت، چنانکه درفارس 20 تا 30 میلیارد تومان صرفه‌جویی طی چند ماه گذشته محقق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازکه در پنجمین گردهمایی مدیران مؤسسات امدادگران عاشورای کشورسخن می گفت ازهزینه زیاد بیماران سرطانی ومشکلات شدید مالی خانواده آنها خبر داد و با تقدیر ازموسسه امدادگران عاشورا که به بیماران یاری می رساند از سپاه پاسداران نیز که درتامین دارو و حمایت مالی از بیماران مساعدت می کند تقدیرکردوگفت:سپاه فجر فارس خاکبرداری بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور را رایگان انجام داده است و اسکلت آن تا یک سال و نیم دیگرتمام می‌شود و در آینده این بیمارستان 700 تختی با یاری خیران تقدیم مردم جنوب کشور می‌شود.

گفتنی است سپاه در سال 94 حدود 550 میلیون تومان تسهیلات و150 میلیون تومان کمک بلاعوض به بیماران سرطانی اهدا کرد.

تاکنون یک میلیارد و 750 میلیون تومان برای بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشورازمحل کمک خیران و دستگاههاهزینه شده است.

بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور به نام سیدالشهدا(ع) با هدف درمان-پیشگیری ومشاوره وآموزش در شمال غرب شیرازبه صورت وقف جمعی درحال ساخت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار