مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاه فردوسی مشهد گفت:بیش از ۸۰۰ نفر از دانشگاهیان خراسان رضوی از پنجم فروردین تا پنجم اردیبهشت به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹ 01 February 2015

به گزارش تابناک،کاشفی با اشاره به استقبال خوب دانشگاهیان از حج عمره بیان داشت: امسال از بین هر 35 دانشجو در قرعه کشی یک نفر انتخاب شده که سهمیه امسال دانشگاه‌های خراسان رضوی نسبت به سال گذشته تغییری نکرده، به طوری که امسال نیز از استان 480 دانشجوی پسر، 480 متاهلین و دو کاروان اساتید به عمره اعزام می‌شوند.

مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاه فردوسی مشهد بیان داشت: این تعداد استاد و دانشجو در قالب هشت کاروان اعزام می‌شوند که در هر کاروان یک روحانی حضور دارد.

کاشفی خاطرنشان کرد: کاروان اساتید پنجم فروردین ماه، کاروان متاهلین، نهم تا پانزدهم فروردین ماه و دانشجویان مجرد، پانزدهم تا پنجم اردیبهشت ماه سال آینده اعزام خواهند شد.

وی برگزاری همایش‌های آموزشی، ارسال بسته‌های فرهنگی و آموزش از طریق سایت را از برنامه‌های ستاد عمره دانشگاه‌های استان برشمرد.

مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاه فردوسی مشهد گفت: لیست دانشجویان ذخیره برای اعزام به حج عمره دانشگاهیان در صورت انصراف نفرات اصلی، پنجم اسفندماه سال جاری اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار