کد خبر: ۲۱۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 16 April 2016

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: روند احداث سالن ۶ هزار نفری کرج به دلیل عدم تامین اعتبار متوقف شده و باید برای برون رفت از این مشکل مسئولان استان نگاه جدی به آن داشته باشند.
رضا گل محمدی اظهار کرد: این فضای ورزشی به عنوان بزرگترین پروژه ملی استان البرز تا واپسین روزهای سال ۹۴ با تلاش پیمانکار به شکل مناسبی در حال اجرا بود.
وی افزود: متاسفانه اعتبارات مصوب این پروژه از محل استانی و ملی تامین نشده است و به همین دلیل پیمانکار در سال جدید فعالیتی نداشته و ادامه کار را منوط به تزریق اعتبار کرده است.
گل محمدی با بیان اینکه زمان مشخص شده برای افتتاح این پروژه ملی در استان البرز دهه فجر امسال تعیین شده است گفت: باید تمهیدات لازم صورت گیرد تا با تزریق اعتبار لازم وقفه ای در اجرای این سالن ورزشی مهم و اثر گذار ایجاد نشود و بتوانیم در زمان اعلام شده آن را به بهره برداری برسانیم.
وی نیاز سالن ۶ هزار نفری کرج برای تکمیل شدن را ۳۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این فضای ورزشی استان البرز به عنوان نزدیک ترین استان به پایتخت می تواند پذیرای رویدادهای مهم ملی و بین المللی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه از آماده افتتاح بودن چندین فضای ورزشی در سطح استان خبر داد و گفت: در شهرستان های مختلف استان چندین سالن ورزشی چندمنظوره آماده افتتاح است و به زودی با حضور مسئولان استانی به بهره برداری می رسد.
گل محمدی سال ۹۵ را برای ورزش کشور و البرز بسیار مهم دانست و گفت: امسال رویداد مهم المپیک را در پیش داریم و خوشبختانه شرایط حضور ورزشکاران البرزی در تیم های ملی به گونه ای است که این امید می رود تا بتوانیم ۵ نماینده در کاروان اعزامی داشته باشیم.
وی در پایان افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و کمک خیران ورزشی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام  و احداث فضاهای ورزشی جدید یکی از محورهای کاری این اداره کل است و در این مسیر توقع داریم بستر لازم برای مشارکت بخش خصوصی بیش از گذشته مهیا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار