معاون فرماندار ساری
معاون فرماندار ساری از كنترل بيماري تب برفكي در ساري خبر داد.
کد خبر: ۲۱۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 17 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل حسن‌زاده اظهار کرد: دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار، عملکرد یکسال گذشته خود را به دبیرخانه اعلام کنند و گزارش جامعی در این زمینه ارائه شود تا بر اساس شناسايي نقاط ضعف و قوت این گزارش‌ها، برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی با اشاره به سیاست مناسب دولت در تامین اقلام اساسی مردم در نوروز امسال، افزود: امسال با اجرای این در برخی اقلام با کاهش قیمت هم روبه‌رو بوديم و مردم از اين طرح بهره بردند.

معاون فرماندار ساری با بیان اینکه سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها در تعیین نرخ کرایه مسافربرها باید نقش نظارتی بیشتری اعمال کند، گفت: اینگونه نباشد که در برخی مناطق در طول سال شاهد دو بار افزایش نرخ کرایه تاکسی باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه بخشداران و سازمان تاکسيرانی نسبت به ساماندهی خودروهای مسافربری محلی اقدام کنند، تصریح کرد: نظارت بر خودروهای مسافربری محلی تا شعاع 20 کیلومتر بر عهده تاکسی‌رانی بوده و بیش از این مسافت هم بر عهده بخشداری‌ها است.

حسن‌زاده درباره تب برفکی كه اين روزها در مازندران به اوج خود رسيده است، اظهار کرد: در سطح شهرستان ساری نگرانی در زمینه تب برفکی وجود ندارد و این بیماری در کنترل است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار