رئیس هیئت کشتی گیلان:
در رده جوانان نیز یاسر نوروزنیا در وزن 60 کیلوگرم مقام نهم، علیرضا رضوانی در وزن 80 کیلوگرم مقام نهم و امیرحسین میرباباشاهی در وزن 80+ کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.
کد خبر: ۲۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 11 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، نقی هدایتی امروز در رشت با اشاره به نتایج رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور اظهار کرد: این رقابت‌ها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ساحل رود کرخه شهرستان شوش خوزستان برگزار شد.

وی افزود: در رقابت‌های مذکور رده بزرگسالان میلاد رضایتی در وزن 70 کیلوگرم، میلاد رضایتی مقام پنجم، سیدعلی موسوی در رده سنی 80 کیلوگرم مقام سوم و بهنام حقیقی در وزن 90 کیلوگرم مقام نهم را از آن خود کردند.

رئیس هیئت کشتی گیلان با بیان اینکه در مقام تیمی این استان با 16 امتیاز به مقام ششم رقابت‌های مذکور دست یافت، تصریح کرد: در رده جوانان نیز یاسر نوروزنیا در وزن 60 کیلوگرم مقام نهم، علیرضا رضوانی در وزن 80 کیلوگرم مقام نهم و امیرحسین میرباباشاهی در وزن 80+ کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه جوانان کشتی‌گیر این استان در رقابت‌های مذکور کاپ اخلاق را از آن خود کردند، خاطرنشان کرد: در وزن 60 کیلوگرم نیز علی جامع مقام سوم را آن خود کرده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار