دبیر هیئت فوتبال همدان از برگزاری کلاس ارتقای داوری فوتبال درجه 3 به 2 به میزبانی همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 12 April 2015
دبیر هیئت فوتبال همدان از برگزاری کلاس ارتقای داوری فوتبال درجه 3 به 2 به میزبانی همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛ مهدی بوجاریان با اشاره به برگزاری کلاس داوری اظهار داشت: طبق تقویم سالانه هیئت فوتبال استان در سال 2015 میلادی اقدام به برگزاری کلاس ارتقای داوری 3 به 2 کرده‌ایم.

وی ادامه داد: تدریس این کلاس بر عهده مهرداد ذهبی از داوران بازنشسته استان و مدرس کمیته داوران فدراسیون فوتبال است که طبق آخرین متد‌‌های داوری فیفا کار آموزش این دوره را بر عهده خواهد داشت.

دبیر هیئت فوتبال همدان تصریح کرد: در این کلاس که به میزبانی همدان برگزار خواهد شد، 25 داور درجه 3 حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این افراد در صورت دریافت نمرات قبولی، مدرک درجه 2 داوری فوتبال را دریافت می‌کنند.

عیوقیان افزود: این کلاس دومین کلاس ارتقا در سال 2015 است که در همدان برگزار می‌شود، زیرا اواخر اسفندماه نیز میزبان کلاس 2 به یک بودیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اجرای طرح آسیاویژن در استان، گام‌های خوبی به منظور ارتقای دانش مربیان و داوران استان برداشته شده که برگزاری متعدد کلاس‌های ارتقای داوری و مربیگری و درخواست افراد جدید برای ورود به کلاس‌های اولیه داوری و مربیگری گواهی بر این مدعاست.

دبیر هیئت فوتبال همدان خاطرنشان کرد: نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا به استان همدان یک نگاه خاص است، زیرا طی چند سال گذشته همدان به خوبی معیار‌های طرح آسیاویژن را اجرا کرده است.

وی بیان کرد: همدان معین چندین استان دیگر در آموزش طرح آسیاویژن است که این امر نشان از تلاش بی‌وقفه پرسنل هیئت فوتبال استان دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار