کد خبر: ۲۱۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 19 April 2016
تابناک گیلان - در ادامه مسابقات فوتبال لیگ های مختلف کشور ، تیم های ملوان و داماش مغلوب شدند ، تیم سپیدرود رشت برابر حریف خود به برتری رسید .

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ برتر مغلوب تیم فولاد اهواز شد ، تیم فوتبال داماش گیلان نیز در لیگ دسته اول برابر خیبر خرم آباد متحمل شکست شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در لیگ دسته دوم موفق شد تیم شهرداری بندرعباس را شکست دهد .

بر این اساس ، تیم های فوتبال فولاد اهواز و ملوان بندرانزلی در هفته بیست و ششم از مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور در اهواز رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فولاد با نتیجه یک بر صفر ملوان را شکست داد .

تیم فوتبال ملوان که هفته گذشته در یک دیدارر نزدیک مغلوب تیم پرسپولیس شده بود ، در این دیدار نیز نتیجه بازی را به حریف جنوبی خود واگذار کرد تا همچنان این تیم خطر سقوط از این رقابت ها را بیش از پیش احساس کند .
ملوانان که وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارند ، در دیدار برابر تیم فولاد اهواز برای کسب نتیجه وارد زمین مسابقه شدند اما در نهایت با یک گل مغلوب تیم فوتبال فولاد اهواز شدند تا این تیم یکی از کاندیداهای سقوط از مسابقات لیگ برتر باشد .
با توجه به شرایط دو تیم فولاد و ملوان در جدول رده بندی هر دو تیم نیاز مبرم به پیروزی داشتند چون تیم فولا در صورت کسب پیروزی از منطقه خطر سقوط به طور کامل جدا می شد و اگر تیم ملوان به برتری دست می یافت ، این تیم فاصله اش را با سه تیم انتهای جدولی بیشتر و همچنین فاصله اش با تیم فولاد اهوار کمتر می شد اما این تیم فولاد بود که در نهایت به پیروزی رسید تا این تیم فاصله اش را با چهار تیم پایین تر از خود افزایش دهد .
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با این شکست ، همچنان 23 امتیازی باقی ماند و در مکان سیزدهم جدول رده بندی 16 تیمی رقابت های لیگ برتر قهرمانی باشگاه های کشور قرار گرفت .
اما تیم فوتبال داماش گیلان تنها نماینده استان گیلان در رقابت های قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) در ادامه این مسابقات برابر تیم فوتبال خیبر خرم آباد قرار گرفت .
در این مسابقه که از هفته سی و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان عصر دوشنبه در خرم آباد برگزار شد ، تیم فوتبال داماش گیلان با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان خود شد .
تیم فوتبال داماش گیلان در جریان این دیدار نیز همانند مسابقه قبلی خود بازی را خوب آغاز کردند و موفق شدند در پانزدهمین دقیقه این دیدار توسط سعید مرتضوی به گل نخست بازی دست یابند و از میزبان خود جلو بیافتند .
اما در ادامه این مسابقه و فقط یک دقیقه بعد از به ثمر رسیدن گل برتری تیم داماش گیلان ، قائد رحمت بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم آباد موفق شد گل تساوی این بازی را به ثمر برساند تا شادی داماشی ها دوام چندانی نداشته باشد .
در آخرین دقیقه نیمه اول نیز تیم فوتبال خیبر خرم آباد به گل دوم و برتری خود نیز دست یافت تا نیمه اول این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود تیم خیبر خرم آباد پایان یابد که این نتیجه نیز در نیمه دوم دوام آورد و دو تیم داماش و خیبر خرم آباد نتوانستند گل دیگری را به ثمر برسانند تا در نهایت تیم داماش یک شکست دیگر را متحمل شود .
تیم فوتبال داماش گیلان با این شکست خارج از خانه ، همچنان 34 امتیازی باقی ماند و در مکان نوزدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول قرار گرفت که با توجه به این امر ، تیم داماش خطر سقوط از این رقابت ها را بیش از پیش احساس می کند .
با توجه به اینکه فقط چهار هفته به پایان این رقابت های فرصت باقی است تیم داماش گیلان در رتبه ماقبل آخر جدول قرار دارد و با وجود اینکه پنج تیم از این مسابقات سقوط می کنند ، وضعیت تیم داماش بسیار نامناسب است .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 20 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .
در ادامه مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور نیز ، تیم سپیدرود رشت یکی از دو نماینده استان گیلان در این مسابقات برابر شهرداری بندرعباس به برتری رسید .
در این دیدار که از هفته ششم این مسابقات و در بندرعباس برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت همانند دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر برابر تیم شهرداری بندرعباس به برتری رسید تا همچنان مدعی جدی صعود به رقابت های لیگ دسته اول باشد .
نتیجه این دیدار نیز برای هر دوتیم مهم بود ، چون تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با پیروزی در این دیدار می خواست علاوه براینکه نتیجه دیدار رفت را جبران کند ، خود نیز یکی از مدعیان صعود باشد و تیم سپیدرود رشت نیز با پیروزی در این دیدار می خواست خود را به صدر جدول برساند تا یکی از مدعیان صعود به رقابت های جام آزادگان باشد که در نهایت تیم سپیدود موفق به این امر شد و توانست میزبان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد .
تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر دیگر نماینده استان گیلان در مرحله نهایی لیگ دسته دوم ، در چارچوب این رقابت ها مقابل تیم نفت امیدیه قرار گرفت که در نهایت با این تیم به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت .
تا پایان هفته پنجم مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 11 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم بادران تهران در مکان دوم جدول رده بندی گروه دوم این مسابقات قرار دارد و تیم رهپویان رضوانشهر نیز با کسب 9 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه اول این رقابت ها قرار دارد .
مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم کشور با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می شود که تیم های حاضر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم برتر هر گروه ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را دریافت می کند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار