استاندار خوزستان عنوان کرد:
استاندار خوزستان گفت: تمام مواردی که به عنوان خسارت و ضرر و زیان مطرح شدند بدون شک جز مواردی است که دولت با تاکید رئیس جمهور جبران می کند.
کد خبر: ۲۱۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹ 19 April 2016
به گزارش تابناک خوزستان؛ عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در آیین افتتاحیه جاده امید شهرستان هفتكل اظهار کرد: همه دستگاه ها از موضوعی که می توانست غافلگیر کننده باشد  و لطمات و خسارات جبران ناپذیری به بار بیاورد جلوگیری کردند.

وی افزود: تمام مواردی که به عنوان خسارت و ضرر و زیان مطرح شدند بدون شک جز مواردی است که دولت  با تاکید رئیس جمهور جبران می کند و اکنون باید مشکل را رفع کنیم و دغدغه فکری برای بعد آن نباشد چون بدون شک همه  سازمان ها برای خدمت رسانی به وجود آمده اند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در شرایط بحرانی اظهار نظرهایی که از سر دلسوزی و توأم با احساس است و در کنار آن بخشی نگاه کردن و کل موضوع را با هم ندیدن شاید خودش بر بحران بیفزاید.

مقتدایی اضافه کرد: فاز اول کار ما اطلاع رسانی، فاز دوم  پیشگیری، فاز سوم امداد رسانی و فاز چهارم تثبیت شرایط و رسیدگی به خسارات وارده و مشکلات است و همه کسانی که اظهار نظر می کنند مراقب جنبه های فنی و تخصصی باشند.

وی با بیان اینکه  بنابراین بهترین وظیفه ای را که می توانستیم انجام دهیم با امکانات موجود، تدبیر و منطق انجام دادیم، گفت: بعد از 12 سال با باز شدن دریچه خروجی سد دز 5 هزار متر مکعب آب، رودخانه کارون تا دهانه بهمنشیر به‌طور کامل لایروبی شد که این خود در شرایط عادی هزینه‌بر بود.

استاندار خوزستان ادامه داد: خوزستان به لحاظ جغرافیایی، اقتصادی، سرمایه گذاری  و قومیتی امکانات فراوانی دارد که جاهای دیگر کشور ندارد، اما برای حفظ نعمت و بهره وری و استفاده از مواهب الهی  باید زحمت کشید و اگر نخواهیم توسعه دهیم نگهداری آن زحمت دارد، ضمن اینکه ما در نداشته هایمان نسبت به خیلی جاها خیلی چیزها را داریم.

وی با اشاره به لزوم استفاده از داشته های موجود برای خدمت رسانی پل طبیعت اهواز را نمونه استفاده از این داشته ها برشمرد که با استفاده از خلاقیت فردی و داشته ها و بدون صرف هزینه اضافی ساخته شده است و به جای صرف هزینه های سنگین با هزینه ای اندک شهر را توسعه دادیم.

مقتدایی بیان کرد: در دروره قبلی مدیریتم در استانداری به فکر این بودم که این راه از هفتکل عبور کند و از روز اولی هم که مدیر کل راه و شهرسازی جدید آمد گفتم که این راه  باید از بن بست خارج شود و بدون شک  اگر مسیر زیر بار برود قطعا رونق آن رونق دیگری خواهد بود.
 
استاندار خوزستان  با اشاره به اینکه افتتاح جاده امید به عنوان یک جاده ترددی گفت: باید آنقدر جاذبه در آن ایجاد شود که هر مسافری از اینجا رد می شود در اینجا توقف و از جاذبه های آن استفاده کند.

وی با بیان اینکه در مسیر این جاده  رستوران، فروشگاه جامع عرضه محصولات راه اندازی می شود، اضافه کرد: وجود این دکه ها در شأن مردم نیست و باید به بیرون شهر منتقل شود و خدمات خرد باید در قالب یک مجموعه عنوان شود.

مقتدایی عنوان کرد: در کناراین جاده به فکر زیرگذر و جاده کمربندی آن هم هستیم یعنی از این ظرفیت استفاده و توسعه انجام می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار