مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد از افزایش تخت‌های بستری بیمارستان شهدای کارگر یزد خبر داد و گفت: این بیمارستان 304 تختخوابی می‌شود.
کد خبر: ۲۱۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 20 April 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدحسین توحیدی‌فر در نشستی خبری با بیان اینکه دیابت، چاقی‌ و کم‌تحرکی زندگی سالم بشر را تهدید می‌کند، اظهار داشت: یکی از بیماری‌های غیرواگیر که شهر ما را تهدید می‌کند، دیابت است که لازم است مردم در مورد کنترل و پیشگیری از این بیماری آموزش داده شوند.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های درمانی تامین اجتماعی، خدمتگزار کارگران است و یزد مجموعه‌ای گسترده از جمعیت کارگری را دارد، افزود: تامین اجتماعی نیز به سهم خود در آموزش مردم و درمان و پیشگیری دیابت قدم‌های مثبتی برداشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ارتقا بیمارستان شهدای کارگر یزد عنوان کرد: بیمارستان شهدای کارگر بهسازی شد و بخش قلب آن دوباره ساخته و سالن اورژانس آن نیز بهسازی شد.

وی یادآور شد: افزایش 48 تخت بستری برای این بیمارستان مصوب شد که با تجهیز این تخت‌ها، بیمارستان شهدای کارگر یزد 304 تختخوابی می‌شود.

توحیدی‌فر همچنین با اشاره به ساخت و تجهیز پلی کلینیک تخصصی بافق که 14 ماهه ساخته شد، افزود: سه ماه زمان نیز برای تجهیز این پلی‌کلینیک صرف شد اما هنوز مشکل نیروی انسانی و پزشک متخصص آن باقی است.

وی همچنین از اجرای طرح نسخه الکترونیک در یزد خبر داد و اظهار داشت: این طرح به صورت پایلوت در یزد انجام شد که در این طرح بیمه‌ شده با کارت ملی مراجعه می‌کند و بدون تحویل گرفتن نسخه می‌تواند داروی خود را از داروخانه دریافت کند.

توحیدی‌فر از دیجیتالی شدن دستگاه‌های عکسبرداری در بیمارستان شهدای کارگر خبر داد و عنوان کرد: به نحوی اقدام شد که این دستگاه‌ها به منظور حفاظت از محیط زیست نیازی به فیلم نداشته باشند.

مدیر درمان تامین اجتماعی یزد در بخش دیگری از سخنان خود از ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان ابرکوه خبر داد و گفت: کلنگ این مجموعه در سفر رئیس جمهور به یزد در شهرستان ابرکوه زده شده و به‌زودی عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار