شهردار اهواز :
شهردار اهواز ضمن تشکر از چهار عضو خانم شورا و سایر اعضا شورا بدلیل پیگیری مسایل و مشکلات بانوان افزود: باعث افتخار دوره چهارم شورا و مسئولیت بنده است که دومین مجموعه ی فرهنگی ورزشی ویژه بانوان است.
کد خبر: ۲۱۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 20 April 2016
سیدخلف موسوی شهردار اهواز گفت: به حول و قوه الهی شاهد  افتتاح دومین مجتمع فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در پارک شهروند هستیم. این پارک در واقع اولین قطعه از پازل کلان پارکهای فرامنطقه ای شامل پارک ایرانگردی، پارک موزه دفاع مقدس و پارک فرهنگسرای نجوم است. این مجموعه بزودی به قطب گردشگری شهر تبدیل می شود.

موسوی  افزود: استاندار خوزستان سال گذشته همین وقت کلنگ احداث پارک موزه دفاع مقدس را به زمین زد و این مجموعه هم با حضور آیت الله دکتر حیدری کلنگ زنی شد و پس از یک سال با تلاش همکارانم در شهرداری توانستیم پروژه را به موقع به افتتاحیه برسانیم. یک سال قبل نیز فرهنگسرای نجوم را کامل کردیم.

وی با تشریح ویژگیهای این مجموعه ی فرهنگی ورزشی خاطرنشان کرد: در پارک ایرانگردی نقشه بزرگی از کشور ایران اسلامی با فرهنگهای مختلف آماده شده که انشاالله در پایان سال جاری با افتتاح این پارک، بازدیدکنندگان به شیوه ی نوینی ضمن لذت بردن از فضای پارک با فرهنگهای مختلف ایران عزیزمان آشنا    می شوند و در کنار این مجموعه ی بزرگ فرهنگی تفریحی، پل نهم با حمایت استاندار محترم کامل می شود.

شهردار اهواز در راستای تکمیل این مجموعه ی تفریحی فرهنگی پیشنهاد کرد: با حمایت اعضای شورای شهر، مجموعه ای از رستورانهای باغی در کنار رودخانه ی کارون است احداث شده تا این مجموعه ی بزرگ توریستی فرهنگی را تکمیل نماید، شبیه مناطقی که مردم سایر کلانشهرها به خصوص در شب از آنها استفاده می کنند.

موسوی در خصوص جدیدترین پروژه شهرداری اهواز گفت: امروز به دست استاندار کلنگ احداث اتوبان حد فاصل بین پل نهم و پل شهید دقایقی به طول 5/2 کیلومتر با اعتبار اولیه  هفت میلیارد تومان به زمین زده شد که این امر باعث نمایان شدن جلوه ی دیگری از طبیعت زیبای رودخانه کارون می شود. هم اکنون در شورای شهر نیز طرحی در دست بررسی است که طی آن این اتوبان به جاده شیبان(مسجد سلیمان) متصل شده و باعث کاهش بار عظیمی از ترافیک این جاده به سمت چهارشیر می گردد و این امر مستلزم همکاری های متقابل بین نهادها و ارگانهای مختلفی از قبیل وزارت نفت و کمک لازم به شهرداری و شورای شهر با هدایت استاندار است.

شهردار اهواز ضمن تشکر از چهار عضو خانم شورا و سایر اعضا شورا بدلیل پیگیری مسایل و مشکلات بانوان افزود: باعث افتخار دوره چهارم شورا و مسئولیت بنده است که دومین مجموعه ی فرهنگی ورزشی ویژه بانوان است که با مساحتی حدود 5/5 هکتار و با استانداردهای لازم ضمن رفع نقاط ضعف قبلی شامل کلیه ی فضاهای ورزشی با ایمنی لازم به افتتاح می رسد.

موسوی همچنین ادامه داد: با توجه به کمبود فضای مناسب، گسترش فضای لازم جهت ورزش بانوان را وظیفه ی خود می دانیم و این مجموعه را به بانوان اهوازی تقدیم می کنیم. زیرا بانوان آینده سازان جامعه هستند و در وصف اهمیت ایشان، همین کلام امام راحل(ره) کافی است که می فرمایند: از دامن زن، مرد به معراج می رسد.

 شهردار اهواز با اشاره به سایر پروژه های شهرداری خاطر نشان کرد: این پروژه در کنار سایر اقدامات ماندگار شورا و شهرداری از قبیل تعریض پل شهید دقایقی، تقاطع غیر همسطح شهید بندر و تقاطع غیرهمسطح  که   چند روز آینده به افتتاح می رسد ، زیرگذر شریعتی، پل ولایت، فرهنگسراهای مختلف در جایجای شهر خدماتی است که به مردم اهواز تقدیم می گردد. بهرحال باید ببینیم مردم از ما چه انتظاراتی دارند و ما تا حد امکان و توانمان در رفع آنها بکوشیم.

سید خلف موسوی در پایان از حمایتهای معاونت فنی استانداری، فرماندهی نیروی انتظامی، مسئولین راهنمایی و رانندگی اهواز در جریان تعریض پل شهید دقایقی و همچنین از حمایتهای قانونی مقامات عالی قاضی استان و دکتر افشارنیا دادستان خوزستان در موضوع رفع مانع اراضی تملک شده جهت احداث زیرگذر شریعتی تشکر و

 قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد در فضای صمیمیت و همدلی ایجاد شده میان مسئولین، خدمات گسترده ای به مردم اهواز ارائه شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار