دبیر هیئت کونگ فو خراسان رضوی گفت: نمایندگان کونگ فو خراسان رضوی به گرجستان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹ 12 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ناصر خراسانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: هم اکنون تیم کونگ فو بانوان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی به سر می‌برند که اگر بتوانند امتیازات لازم را به دست آورند برای مسابقات تیر ماه گرجستان به عنوان نماینده خراسان رضوی حضور پیدا می‌کنند.

دبیر هیئت کونگ فو خراسان رضوی افزود: در شهریور ماه امسال اعزامی ایتالیا را به صورت کشوری در پیش داریم که در همین مسابقات نیز مسابقات برون مرزی در دو رده بانوان و آقایان برگزار می‌شود که خوشبختانه در سال گذشته نیز توانستیم رتبه دوم را به دست آوریم.

خراسانی بیان کرد: خوشبختانه در سال گذشته در مسابقات نوجوانان و بزرگسالان کشور توانستیم رتبه دوم را به دست آوریم که در همین میان در مسابقات بین المللی روسیه در بخش بانوان از دو نفر خانمی که در این مسابقات شرکت کرده بودند یک نفر از تیم خراسان رضوی بود.

وی به وضعیت حامی مالی تیم کونگ فو خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: هیئت کونگ فو خراسان رضوی با توجه به اینکه چندین سال است که حامی مالی دارد خوشبختانه در زمینه هزینه‌ها مشکلی نداریم و تمامی تمرین‌ها و مسابقات در سر وقت و بدون هیچ دغدغه‌ای برگزار می‌شود که در همین میان خراسان رضوی به علت داشتن حامی مالی و داشتن امکانات و زیر ساخت‌ها توان برگزاری مسابقات کشوری را دارد.

دبیر هیئت کونگ فو خراسان رضوی گفت: براساس تفاهم نامه‌ای که با آموزش و پرورش خراسان رضوی در حال منعقد شدن است به امید خداوند متعال طرح استعدادیابی کونگ فو در خراسان رضوی اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار