احداث بیمارستان هزار تختخوابی در قم، اقدام ارزنده‌ای است و باید مسئولان نیز همکاری لازم را برای به سرانجام رسیدن این طرح داشته باشند.
کد خبر: ۲۱۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ 21 April 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله جعفر سبحانی عصر امروز در دیدار با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور با اشاره به میلاد حضرت علی(ع) بیان کرد: باید از زندگی ایشان درس و الگو بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در جراید خواندم که یکی از عوامل سرطان خالی بودن نان‌ها از سبوس است، گفت: باید در این خصوص نیز اقدامی عاجل انجام شود.

این مرجع تقلید با اشاره به وضعیت کیفیت و قیمت نان اظهار کرد: با وجود اینکه قیمت نان بالا رفته است باز هم شاهد دور ریز نان هستیم و این مسئله به دلیل پایین بودن کیفیت و عدم استفاده از سبوس است.

آیت‌الله سبحانی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت برای ارتقاء طرح تحول سلامت اظهار کرد: سلامت جسمی مقدمه‌ای برای سلامت فکری است و جامعه‌ای که گرفتار بیماری باشد نه در علم، نه در دین و نه در کسب استقلال در عرصه‌های مختلف به موفقیت نمی‌رسد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه جامعه گرفتار مشکل بی‌تحرکی است افزود: اگر تحرک در جامعه باشد شاهد رفع بسیاری از بیماری‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره اینکه باید به مردم هشدارهای جدی در خصوص اصلاح الگوهای مصرف داده شده و روش زندگی و تغذیه صحیح به آنها آموزش داده شود، گفت: احداث بیمارستان هزارتختخوابی در قم اقدام ارزنده‌ای است و باید مسئولان نیز همکاری لازم را برای به سرانجام رسیدن این طرح داشته باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار