به دنبال درخواست فعالان اجتماعی اردبیل از هر دو کاندیدا
اینجانب به عنوان مسئول ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام و المسلمین حاج سید کاظم موسوی آمادگی کامل خود را برای مناظره با مسئولین ستاد تبلیغاتی رقیب محترم اعلام می کنم. همچنین به نیابت از حجت الاسلام حاج سید کاظم موسوی به استحضار دوستان می‌رسانم که ...
کد خبر: ۲۱۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 23 April 2016

در هفته ای که گذشت برخی از فعالان اجتماعی حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین بحث هایی در مورد ضرورت برگزاری مناظره بین دو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مطرح کردند.

به گزارش تابناک اردبیل، از تشکل های دانشجویی تا جبهه ایستادگی استان اردبیل برای برگزاری این مناظره اظهار تمایل کرده اند. و اما در آخرین پیشنهادهای اعلام شده در این رابطه ، «یعقوب نعمت اللهی» از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و از فعالان اجتماعی مستقل استان که مورد وثوق فعالان سیاسی هر دو جناح نیز هست ، در نامه ای سرگشاده و با ارائه طرحی مشخص ، از کاندیداها برای حضور در مناظره دعوت کرده است.

نعمت اللهی که از ماهها پیش مدیریت یکی از پرمحتواترین و موفق ترین گروه های تلگرامی استان با نام «یادگاران دوران سخت» را بر عهده دارد، در نامه سرگشاده ای به کاندیداها نوشت:

« جهت جامه ی عمل پوشاندن به طرح مناظره می توان از مسئولین اصلی ستادهای دو بزرگوار دعوت بعمل آید تا در معیت کاندیدای مورد نظرشان با حضور یک شخص مورد وثوق دو عزیز که بصورت مجری یا مصاحبه گر باشد ؛ باب بحث و مناظره را بگشایند و در عین حال دوربینی نیز کل مناظره ی بعمل آمده و گفتگوهای مطرح شده را ضبط و بعد از جلسه ی مناظره در اختیار ستادهای تبلیغاتی جهت رویت و نظارت مردم قرار بگیرد، مکان و مجری در صورت تقبل از سوی دو کاندیدای بزرگوار قابل پیشنهاد و انتخاب می باشد. »

استقبال ستاد حجت الاسلام سید کاظم موسوی از مناظره

و اما ستاد حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با استقبال از طرح یاد شده ، پیشنهاد برگزاری مناظره را پذیرفته است.

به گزارش تابناک اردبیل، عبدالصمد وثوقی، مسئول ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام و المسلمین حاج سید کاظم موسوی در نامه ای سرگشاده ضمن استقبال از برگزاری این مناظره نوشت:

بسمه تعالی

"ادع الی سبیل ربک بالحکمه و الموعظه الحسنه و جادلهم بالتی احسن"

سوره نحل آیه 52

به دنبال دعوت جمعی از دوستان و بزرگان علی الخصوص برادر ارجمندم حاج یعقوب نعمت اللهی ، اینجانب به عنوان مسئول ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام و المسلمین حاج سید کاظم موسوی آمادگی کامل خود را برای مناظره با مسئولین ستاد تبلیغاتی رقیب محترم اعلام می کنم.

همچنین به نیابت از حجت الاسلام حاج سید کاظم موسوی به استحضار دوستان می‌رسانم که حضرت ایشان نیز آماده ی مناظره با شخص رقیب محترم می باشد. لازم به ذکر است که مکان و نحوه ی این مناظره برای اینجانبان توفیری نداشته و تابع نظر و تصمیم دعوت کنندگان عزیز و خصوصا جناب آقای نعمت اللهی می باشیم.

از شخص رقیب محترم و مسئولین ستاد ایشان انتظار می رود آن ها نیز نسبت به اعلام آمادگی خود برای حضور در این برنامه و مناظره ، اهتمام جدی بورزند. بدیهی است که اینگونه برنامه ها می‌تواند کمک شایانی به مردم شریف شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین جهت انتخاب اصلح در دور دوم انتخابات مجلس دهم بنماید و ما نیز بعد از این مناظره قضاوت را به مردم خواهیم سپرد.

شایان ذکر است که هنوز ستاد محمد فیضی در خصوص قبول طرح مناظره دو کاندیدا اظهار نظر رسمی نکرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار