منتخب مردم هرمزگان در مجلس دهم گفت: استعدادهای ورزشی سرشاری در استان هرمزگان وجود دارد که باید آنها را جدی گرفت و برای پیشرفت‌شان تلاش کرد.
کد خبر: ۲۱۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 25 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی‌تختی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احترام به پیشکسوتان ورزش و تلاش برای رفع مشکلات آنها و استفاده از تجربیاتشان در رشته‌های مختلف یکی از مهم‌ترین مسائل حوزه ورزش در استان هرمزگان به‌شمار می‌روند و مسئولین استان در بخش ورزش باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی یاد و خاطره مرحوم کامبیز رحیمی از پیشکسوتان ورزش فوتبال در استان هرمزگان را گرامی‌ داشت و عنوان کرد: واقعیت این است که استان هرمزگان جوانان پرشور و با استعداد فراوانی در رشته فوتبال دارد و مرحوم رحیمی در رشد و پرورش این استعدادها نقش ممتازی ایفا کرد.

منتخب مردم هرمزگان در مجلس دهم افزود: وظیفه همه ما به ویژه اداره‌کل ورزش و جوانان و مسئولین عالی‌رتبه استان و مجموع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی است که به رشد و تعالی ورزش کمک کنیم.

وی ادامه داد: ما در مجلس شورای اسلامی و در دوره جدید تلاش خواهیم کرد تا با حمایت حداکثری از ورزش استان، رشد و رونق بیشتر و بهتری را در این بخش شاهد باشیم.

هاشمی‌تختی اضافه کرد: اتحاد و انسجام بر سر منافع این استان سبب تقویت زیرساخت‌ها و سرعت در اجرای برنامه‌های کلان در زمینه کشف و استعدادیابی و کمک به شکوفاشدن این استعدادها خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار