کد خبر: ۲۱۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 25 April 2016


رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: بی‌اخلاقی‌های فضای ورزش مردم را نا امید کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز ، مسعود خلیلی امروز دوشنبه (ششم اردیبهشت) در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان البرز با اشاره به این که حفظ اخلاق پایه و اساس ورزش است، افزود: اگر اخلاق نادیده گرفته شود آسیب جدی به ورزش وارد می‌آید.

وی بیان کرد: متاسفانه فضای ورزش کشور مناسب نیست و تهمت‌ها، دروغ‌ها و بی‌اخلاقی کمر ورزش را شکسته است و باعث سرافکندگی آن شده است.

خلیلی خاطرنشان کرد: ورزش در کنار اخلاق قبال پذیرش است و امیدوارم با بررسی بی‌اخلاقی و برگزاری نشست‌ها و کمک گرفتن از بزرگان ورزش در پی رفع این چالش بزرگ باشیم.

رئیس فدراسیون سوارکاری با اشاره به اتفاقات رخ داده در برگزاری مجمع انتخاباتی یکی از هیات‌های کشور ، گفت: در سال‌های گذشته برای برگزاری مجمع یکی از هیات‌ها اتفاقات بدی رخ داد و افرادی با درگیری و حتی اسلحه منتظر مشخص شدن انتخابات بودند.

وی با اشاره به این که خوشبختانه سوارکاری درصد بسیار کمی از بی‌اخلاقی‌های موجود در فضای ورزش را دارد، یادآور شد: مهم‌ترین برنامه کاری ما برای استان‌ها و هیات‌های آن حفظ اخلاق است و خوشبختانه در این زمینه موفق بوده‌ایم و نسبت به سایر رشته ها از بی‌اخلاقی‌های بسیار کمتری برخوردار هستیم.

ظهر امروز مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان البرز برگزار شد و حسن علیزاده با کسب آرای لازم چهار سال دیگر هدایت این هیات را بر عهده گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار