رئیس شورای شهر نکا:
رئیس شورای شهر نکا گفت: بودجه شهرداری جوابگوی مدیریت تیم ورزشی نیست و نیازمند حمایت در این بخش هستیم.
کد خبر: ۲۱۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 26 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، حسین پویا افزود: شورا و شهرداری منشأ خدمات خوبی برای مردم در طی سال‌های اخیر بوده است درواقع طی این سال‌ها با برنامه‌ها و عملکردهای هدف‌گذاری شده به دنبال برون‌رفت مشکلات شهرستان هستند.

رئیس شورای شهر نکا تشکیل ۱۱۶ جلسه، ۳۵۵ مصوبه، ۶۴ توافق‌نامه و پنج مورد نام‌گذاری کوچه‌ها را بخشی از عملکرد شورا در سال گذشته عنوان کرد و همچنین مهم‌ترین خواسته مردم در زمان رجوع به شورای شهر را تخفیف در عوارض و مالیات‌ها برشمرد که به دنبال این امر سعی‌مان رضایت شهروندان است.

وی با اشاره به مدیریت تیم ورزشی به‌عنوان مدیریت پیچیده در جهان امروز تصریح کرد: در سال‌های ۹۲ تا ۹۴ خوشبختانه با همفکری اعضای شورای شهر و شهرداری ۵۸ میلیون تومان به حوزه ورزش شهرستان نکا کمک مالی شد اما در بحث مدیریت تیم توسط شهرداری و شورای شهر با این روند بودجه امکان‌پذیر نیست.

پویا بابیان اینکه ۱۸ تن آسفالت برای لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های نکا مورداستفاده قرار گرفت تصریح کرد: به دنبال این هستیم با ترویج نهضت آسفالت و خدمات ارزنده رضایت شهروندان را به سمت شهرداری و شورای شهر جلب کنیم.

ادعای اوقاف سندیت ندارد

این مسئول با اشاره به اینکه ادعای اداره اوقاف در خصوص سند شش‌دانگ ضلع شرقی نکا سندیت ندارد افزود: اداره اوقاف نکا به دنبال این است تا سند شش‌دانگ ضلع شرقی شهرستان را به پنج دانگ تبدیل کند درواقع با عملی شدن این طرح بیش از هفت هزار و ۳۰۰ سند شش‌دانگ به ۵ دانگ تبدیل خواهد شد که از ارزش‌افزوده آن کاسته می‌شود.

رئیس شورای شهر نکا پیگیری منطقه آزاد، ارتقای درجه شهرداری، کمپوست و کشتارگاه را ازجمله اولویت‌های مهم در حال بررسی شورای شهر و شهرداری شهرستان دانست که باقوت پیگیری خواهد شد.

پویا معدن زباله شهرداری را به‌عنوان یکی از بهترین معادن دفن زباله در مازندران عنوان کرد چراکه شهرداری ۱۵۰ میلیون تومان برای شیرابه‌های این معادن هزینه کرده درواقع تمامی این عملکردها در حالی است که روزانه ۴۰ الی ۵۰ تن زباله در شهرستان نکا تولید می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار