مدیر منطقه4 شهرداری اردبیل خبرداد:
محمدی خاطرنشان کرد: : 6 مورد از عملیات آسفالت ریزی به صورت آسفالت ریزی دستی و 2 مورد به صورت آسفالت ریزی با فینیشر صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۱۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵ 26 April 2016

مدیر منطقه4 شهرداری اردبیل از آغاز به کار فعالیت های عمرانی این منطقه خبرداد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، جابر محمدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل کاری در منطقه، منطقه 4شهرداری اردبیل نیز شروع به لکه گیری، آسفالت ریزی، جدول گذاری و پازل چینی معابر کرده است.

آغاز فعالیت های عمرانی در منطقه4 شهرداری اردبیل

وی در تشریح برنامه های منطقه 4 در رابطه با عملیات عمرانی، افزود: در حال حاضر 8 مورد آسفالت ریزی به مساحت 8720 متر مربع در محلات خیابان اصلی پناه آباد، پیاده رو میدان جهاد، شهرک رسالت، جنب مسجد خاتم النبین، خیابان اصلی درجزی، میدان مخابرات شهرک سینا، میدان واقع در خیابان شهرک سینا، خیابان محلاتی مبارزان و وحدت بطرف دارو پخش و 5 مورد زیرسازی به مساحت 4 هزار و 980 مترمربع در محلات جوادیه، پناه آباد، شهرک رسالت، کمربندی وحدت به دارو پخش و کندروی فاطمیون را آغاز کرده ایم.

محمدی خاطرنشان کرد: : 6 مورد از عملیات آسفالت ریزی به صورت آسفالت ریزی دستی و 2 مورد به صورت آسفالت ریزی با فینیشر صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
با سلام حفری که قبلا جهت انشعاب اب در میدان قیام کوچه یقینه خاتون انجام گرفته وتاکنون روی انها دو سال است اسفالت نشده در صورت ممکن به ترمیم محل های خاک برداری شده این کوچه توجه شود با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار