همایش نقش مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد قشم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 27 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، همایش «نقش مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قشم برگزار می شود.
 
در این همایش که دانشجویان، اساتید، روسای دانشگاه ها و مسئولین شهرستان قشم و استان هرمزگان حضور دارند، محمد خوش چهره (اقتصاددان برجسته ایرانی) سخنرانی خواهد کرد.
 
لازم به ذکر است، دکتر خوش چهره دارای دکترای تخصصی توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی از دانشگاه Strathclyde انگلستان، عضو هیات‌علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران بود که در مهرماه سال ۱۳۸۹ بعد از ۲۳ سال سابقه تدریس در این دانشگاه به جمع اساتید بازنشسته پیوست. این اقتصاددان از اساتید شناخته‌شده درس «توسعه» در دانشگاه‌های مختلف است و بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس در دوره دکتری مدیریت استراتژیک دارد و علاوه بر دانشگاه تهران سابقه تدریس در دانشگاه‌های شهید بهشتی، امام حسین (ع)، الزهرا (س) و دانشگاه عالی دفاع ملی را نیز در کارنامه خود دارد.
 
خوش‌چهره در کمیته تدوین استراتژی IPU در ژنو – بین‌المجالس (سازمان تجارت جهانی WTO) و اتحادیه جهانی مناطق آزاد (پردازش صادرات) WAEPZ عضویت علمی داشته و عضویت در کمیته نخبگان اقتصاد ایران و هیئت مؤسس انجمن اسلام و توسعه از سوابق وی است.

سرپرستی مؤسسه توسعه و تحقیقات اقتصادی دانشگاه تهران، عضویت در شورای پژوهشی دانشگاه تهران، عضویت در شورای مرکزی پارک علمی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و عضویت در شورای سیاست گذاری پژوهشی مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی از ظرفیت‌های علمی پژوهشی این عضو هیئت‌علمی بازنشسته است.
 
لازم به ذکر است، این همایش در روز چهارشنبه ۹۵/۰۲/۰۸ ساعت ۲۰:۰۰ در سالن الغدیر فرمانداری قشم واقع در میدان سعدی(برگ سبز)-جنب اداره شیلات برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار