خطیب نماز جمعه اهواز:
آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در ادامه عنوان کرد: یکی از اصول مصوبه اقتصاد مقامتی امنیت غذایی است که در تمام کشور باید دنبال باشند اما مخاطب اصلی آن مردم خوزستان است.
کد خبر: ۲۲۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 29 April 2016
آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص اهمیت تولید داخلی در دیدار با جمعی از کارگران گفت: ایشان در این دیدار فرمودند مصرف کالای خارجی در جامعه یک ضد ارزش است.

آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: با کمی تامل می بینیم که سخنان رهبری تحکم نیست بلکه برای صلاح و مصلحت خودمان است و برخی این مصلحت را تشخیص نمی دهند.

خطیب نماز جمعه اهواز ادامه داد: رهبر انقلاب در این دیدار خطاب به مسئولین فرمودند وارداتبی رویه تولیدات داخلی را تضعیف می کند، من نمی دانم واردات خودروهای آمریکایی چیست که سر زبان ها افتاده درحالی که می گویند برخی آمریکایی ها نیز از این خودروها استفاده نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: رهبر انقلاب در این دیدار در خصوص مبارزه با قاچاق فرمودند چرا جلوی قاچاق گرفته نمی شود، چرا در مبارزه با قاچاق جدی نیستید؟

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در ادامه عنوان کرد: یکی از اصول مصوبه اقتصاد مقامتی امنیت غذایی است که در تمام کشور باید دنبال باشند اما مخاطب اصلی آن مردم خوزستان است.

وی ادامه داد: وجود رودخانه های فراوان، انرژی آفتاب، خاک حاصلخیز، نیروی جوان جویای کار و تفاله های نیشکر برای خوراک دام باعث شده است تا پیشنهاد بدهیم که روستاهای خوزستان به ندای رهبری لبیک گویند اما سکان این کار به دست دولت است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه طرح  های ایجاد باغ های زراعی، پرورش دام و طیور و ... در جهاد کشاورزی به تصویب رسیده است افزود: همه مقدمات این موضوع در خوزستان وجود دارد و بنابراین از مسئولین خواستاریم در این مسائل جدی باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار