از سری رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم خونه به خونه بابل در خانه میزبان شاگردان مربی سابق خود، اکبر میثاقیان است.
کد خبر: ۲۲۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 30 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، هفته سی و ششمین لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه با انجام 10 بازی هم‌زمان از ساعت 16:45 دقیقه برگزار می‌شود که دو نماینده مازندران، خونه به خونه بابل و نساجی قائم‎شهر به مصاف حریفان خود می‌روند.

تیم خونه به خونه بابل در حضور هواداران پرشورش در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان شاگردان مربی سابق خود اکبر میثاقیان در تیم مس کرمان است.

مدیریت باشگاه خونه به خونه بابل پس از اخراج میثاقیان و پیوستن این مربی به مس کرمان، حمید درخشان را به‌عنوان سرمربی برگزید که پس از ناکامی درخشان در پنج بازی، به‌طور توافقی درخشان از تیم جدا شد و هدایت تیم را به حسین رحمانی مربی بومی تیم امید خود واگذار کرد و رحمانی در اولین دیدار تیمش به مصاف مربی سابق تیمش اکبر میثاقیان می‌رود.

در جدول رده‎بندی رقابت‎ها خونه به خونه بابل با 55 امتیاز در رده پنجم و مس کرمان با 54 امتیاز هفتم است و هر دو هنوز شانس صعود به لیگ برتر را دارند.

در دیگر بازی نیز نساجی قائم‎شهر در یک بازی خارج از خانه مهمان تیم گل‌گهر سیرجان است.

در جدول رده‌بندی نساجی قائم‌شهر با 49 امتیاز در رده هشتم و گل گهر سیرجان با 42 امتیاز نیز سیزدهم است.

تا سه هفته به پایان لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور و صعود سه تیم به‌طور مستقیم به لیگ برتر، تیم‌های اول تا هفتم هنوز شانس صعود دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار