منتخب مردم غرب هرمزگان در مجلس دهم با بیان اینکه باید به نیرو‌های بومی نگاه بیشتری شود، گفت: اکثریت نیرو‌های ما در رأس دستگاه‌های استان هرمزگان بومی هستند.
کد خبر: ۲۲۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۵ 06 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، خالد زمزم‌نژاد رو 5 شنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه هرمزگان در سالن غدیر بندرعباس اظهار داشت: معلمان حرف اول و آخر را به دانش‌آموزان می‌رسانند و تأثیر به‌سزایی در آنها دارند و شما معلمان می‌توانید تأثیر خوبی بر جامعه جوان ما داشته باشید.
 
وی افزود: ترویج دین در کلاس‌های فیزیک، شیمی و ریاضی تأثیر به‌سزایی دارد تا تأثیرپذیری آن در کلاس‌های معارف و دینی، چراکه دانش‌آموز با خود فکر می‌کند که شاید معلم معارف من شعار می‌دهد اما اگر یک معلم ریاضی از دین و اسلام و اخلاق با دانش‌آموزان سخن بگوید و قسمتی از درس را به دین اختصاص دهد تأثیر و حرف‌شنویی بیشتری خواهد داشت.
 
منتخب مردم غرب هرمزگان در مجلس دهم خطاب به معلمان بیان کرد: احترام به دانش‌آموزان را سرمنشأ کار خویش قرار دهید. مباحث تربیتی بسیار مهم‌تر از مبحث تعلیم است. به شخصیت دانش‌آموزان احترام بگذارید و هرگز آنان را تحقیر نکنید، چراکه باعث شکسته‌شدن فرد می‌شود و روحیه خود را از دست می‌دهد و سعی در شخصیت‌سازی داشته باشید که قطعاً تمامی معلمان این امر را انجام می‌دهند و این باعث می‌شود آینده‌ای روشن فرا روی جامعه اسلامی‌یمان قرار گیرد.
 
زمزم‌نژاد با بیان اینکه باید به نیرو‌های بومی نگاه بیشتری شود، ادامه داد: اکثریت نیرو‌های ما در رأس دستگاه‌های استان بومی هستند و این اتفاق در دولت تدبیر و امید باعث افتخار همه هرمزگانی‌ها است و از استاندار هرمزگان به‌دلیل این موضوع مهم تشکر و قدردانی می‌شود، چراکه نگاه خیلی خوبی به مدیران بومی داشته‌اند.
 
وی از مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و کیش به‌دلیل حضور گرم خود در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان ساخت: از تمامی مردم ولایت‌مدار منطقه غرب هرمزگان به‌دلیل اعتماد به فرزند کوچک‌شان تقدیر و تشکر دارم و امیدوارم بتوانم امانت‌دار صدیقی برای آرای آنان شوم و در کنار یکدیگر به توسعه بیش از پیش هرمزگان قهرمان کمک کنیم.
 
منتخب مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و کیش در پایان از جاسم جادری استاندار هرمزگان به‌دلیل صداقت در انتخابات و برگزاری انتخاباتی پاک و سالم قدردانی کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار