فرماندار شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات در بندرعباس به قوت خود باقی است و نمی‌توان از دید شهروندان پوشاند، بر ترمیم و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان به صورت جدی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۲۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 06 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد پویافر عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های شهری بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهر بندرعباس میراث‌دار مشکلات خاصی است و حل این مشکلات نیازمند نگاه ویژه‌ای از سوی دستگاه‌های مرتبط است.
 
وی در ادامه با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی شهری خواستار توجه ویژه شهرداری بندرعباس به نوسازی ناوگان و برون شهری شد و افزود: هماهنگی مدیریت شهری و شورا اسلامی شهر باید سبب ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شود.
 
فرماندار بندرعباس با بیان اینکه تمام مشکلات موجود در بندرعباس بررسی و پیگیری می شود تصریح کرد: برخی مشکلات با تلاش و جدیت  ادارات مرتفع و برخی نیز نیازمند تامین اعتبار است.
 
پویافر ارائه خدمات شهری ، عمرانی ، اجتماعی و فرهنگی را از حقوق مسلم شهروندان دانست و تاکید داشت: مدیران باید با در دستور کار قراردادن بازدیدهای مستمر و برنامه‌ریزی مناسب و همچنین شناخت و عمل به وظایف خود نسبت به رفع معضلات و مشکلات شهری تلاش کنند.
 
وی ضمن در بخش پایانی سخنان خود، وضعیت عمران و آبادانی شهر بندرعباس  را رضایت بخش خواند و ابراز داشت: تحولات چشمگیر و مناسب صورت گرفته طی دوسال اخیر در شهر بندرعباس بیانگر تعامل و اهتمام شورای اسلامی شهر و شهرداری در زمینه عمران بندرعباس بوده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار