کد خبر: ۲۲۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 07 May 2016
تابناک گیلان - تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های كشور (جام آزادگان) ، میزبان نفت آبادان است.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز شنبه در این خصوص گفت : تیم های فوتبال داماش گیلان و نفت آبادان در هفته سی و هفتم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول كشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.

علی احمدی سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس مسابقه یادشده عصر سه شنبه هفته جاری 21 اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد و تیم داماش گیلان در این بازی میزبان است .
وی اظهار كرد : با توجه به اینكه تیم فوتبال داماش گیلان در جدول رده بندی وضعیت مناسبی ندارد و در دو دیدار باقی مانده خود باید با پیروزی زمین بازی را ترك كند ، این تیم فقط برای كسب پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز به مصاف تیم نفت آبادان خواهد رفت .
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان ادامه داد : همچنین كادرفنی و بازیكنان تیم فوتبال داماش گیلان مصمم هستند تا با ارائه یك بازی تماشاگر پسند ، برابر تیم قدرتمند نفت آبادان به برتری برسند تا همچنان امیدوار به ماندن در لیگ دسته اول باشند .
وی بیان كرد : البته تیم نفت آبادان نیز برای كسب پیروزی مقابل تیم داماش گیلان قرار به میدان می آید چون این تیم در صورت پیروزی ، می تواند شانس حضور در لیگ برتر را داشته باشد اما با این وجود ، تیم داماش گیلان تمام تلاش و سعی خود را به كار خواهد بست تا با حمایت طرفدارانش بتواند به پیروزی برسد .
هم اكنون تا پایان هفته سی و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول كشور، تیم فوتبال نفت آبادان با كسب 58 امتیاز در مكان سوم و داماش گیلان با كسب 35 امتیاز در مكان نوزدهم جدول رده بندی قرار دارند .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های كشور جام آزادگان، 20 تیم حضور دارند كه به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یك گروه با هم به رقابت می پردازند كه در نهایت پنج تیم انتهای جدول از رقابت های لیگ دسته اول سقوط می كنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار