فرمانده سپاه کربلای مازندران
فرمانده سپاه کربلای مازندران انتشار غیرموثق و عجولانه اخبار مربوط به اسامی و عناوین شهدا و جانبازان و یا حتی اسرای احتمالی مدافع حرم را کاری ناپسند و سبب بهره‌برداری هوشمندانه دشمنان به‌عنوان دام بزرگ دانست.
کد خبر: ۲۲۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷ 08 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، سردار محمدحسین بابایی درباره شهدای مازندرانی مدافع حرم در خان‌طومان سوریه، گفت: شهادت افتخاری بزرگ برای جامعه اسلامی است و از خداوند می‌خواهیم تا همه ما را در زمره شهدا قرار دهد.

وی بیان کرد: اگر شجاعت، مقاومت و دفاع انقلاب اسلامی نیروهای ما از مظلومان سوریه، عراق در مقابل تکفیری‌ها، داعشی‌ها و مزدوران استکبار و صهیونیزم نبود امروز در استان‌های غربی درگیر نبرد با دشمنان اسلام بودیم، چرا که نقشه دشمنان از راه‌اندازی جنگ در سرزمین‌های سوریه، عراق، یمن و... ساقط کردن انقلاب اسلامی ایران با اجرای طرح تسلط بر غرب آسیا(خاورمیانه) است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران نصب عکس شهدای مدافع حرم در جای جای کشور را حرکتی برای ارج نهادن به مقام این شهدا دانست و ادامه داد: حتی نصب تصاویر شهدای مدافع حرم در منزل، سبب می‌شود تا همواره یاد فداکاری و رشادت این غیورمردان از خودگذشته در دل‌ها زنده بماند و بدانیم که اگر اقدام این شهدا در سوریه برای دفاع از حرم و اسلام نبود ما امنیتی نداشتیم و آن را مدیون شهدای گران‌قدر و خانواده‌های این عزیزان هستیم.

این مسؤول یادآور شد: هدف پاسداری یعنی دفاع از ارزش‌های انقلاب‌اسلامی و شهادت در این راه نه تنها خللی در جامعه ایجاد نمی‌کند، بلکه شهادت توأم با سلامت در دین بهترین راه رسیدن به خداوند، ائمه معصومین(ع) و شهدای کربلا قلمداد می‌شود.

بابایی اظهار کرد: فوز شهادت مبارک است و فقط نصیب صالحین، متقین مجاهد و مردان خدا می‌شود لذا گریه در مراسم شهدا گریه فراق از متقین مجاهد است.

وی تصریح کرد: حفظ، گسترش و تقویت روحیه حماسی، مقاومت و دشمن‌ستیزی ادامه راه شهدای انقلاب‌اسلامی مدافع حرم و سیدالشهداء(ع) است و نباید کار دیگری که با این روحیه منافات دارد انجام شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، انتشار غیرموثق و عجولانه اخبار به‌ویژه اخبار مربوط به اسامی و عناوین شهدا و جانبازان و یا حتی اسرای احتمالی مدافع حرم را کاری ناپسند و سبب بهره‌برداری هوشمندانه دشمنان به‌عنوان دام بزرگ دانست و افزود: دشمن با زیرکی خاص با انتشار تصاویر نیروهایی که به ضرب گلوله یا امواج سلاح های جنگی هوش خود را از دست داده و ظاهراً بی‌جان گشته‌اند، قصد دارد در فضای مجازی کسب اطلاعات کند، لذا فرزندان انقلابی و دلسوز نظام، در رسانه‌ها مراقب ترفند دشمنان باشند.

بابایی ایستادگی در برابر دشمن را راه و رسم به ارث رسیده از مکتب اسلام و امام حسین(ع) دانست و گفت: مسلمان واقعی نه تنها تن به ذلت نمی‌دهد بلکه با استقامت و ایستادگی در برابر ظلم استکبار را سرلوحه مرام انقلابی خود می‌کند و در این راه یا به فیض عظیمی نائل می‌شود و یا دشمن را نابود می‌سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار