فرماندار اصفهان:
تابناک: فرماندار اصفهان گفت: اشتغال و حمايت از توليد در حوزه اقتصادي و برگزاري انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در حوزه سياسي دو اولويت مديريت شهرستان در سال جاری است.
کد خبر: ۲۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 14 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل‌الله كفيل فرماندار اصفهان در اولين جلسه شوراي مديران فرمانداري در سال جديد با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام دولت و ملت، همدلي و هم‌زبانی توسط مقام معظم رهبري گفت: وظيفه همه ما مردم و مسئولين اجرايي نمودن اين شعار حكيمانه است.

وي افزود: همه مسئولين خصوصاً مديران شهرستان به‌عنوان نمايندگان عالي دولت در شهرستان و بخش بايستي با الگوگيري از آموزه‌هاي ديني براي ايجاد همدلي و تعالي معنوي جامعه و رفع مشكلات مردم در ابعاد مختلف تلاش نمايند و به دور از هر گونه اختلافات و دخالت دادن سلیقه‌های شخصي بامحبت نسبت به آحاد مردم شريف، خالصانه تلاش نمايند.

كفيل توجه به اشتغال و حمايت از توليد در حوزه اقتصادي و برگزاري انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در حوزه سياسي را دو اولويت اول برنامه‌های دولت در سال جاري عنوان كرد و بردقت بخشداران و معاونين و ديگر مديران در ارائه اقدامات و خدمات دولت در موضوعات مختلف و ايجاد اميد و فضاي نشاط و همدلي بيشتر در جامعه تأکید نمود.

وي انضباط و برنامه ريزي، نظارت و پيگيري وهمچنين تعامل و ارتباط با اقشار مختلف جامعه و استفاده از مشاركت و همكاري مردم در تمامي عرصه‌ها را مبناي موفقيت در برنامه‌ها و ارتقاء خدمت مضاعف به مردم دانست.

فرماندار اصفهان برخورد و جلوگيري از تخلفات ساختماني، اصلاح نقاط حادثه خيز، برنامه ريزي براي ساماندهي معادن، کوره‌های آجرپزي و گچ، جهت جلوگيري از ریز گردها و ساماندهي نخاله‌های ساختماني را ازجمله موضوعات مورد توجه شهرستان دانست و افزود: با همكاري و همدلي دستگاه‌های متولي و مشاركت دهياران و شهرداران و همراهي مردم عزيز خصوصاً بهره‌برداران از عرصه‌هاي منابع طبيعي می‌توان شاهد رفع اين مشكلات بود.

وي با تأکید بر ارتقاء سطح آگاهی‌های دهياران و شوراها، از بخشداران خواست نسبت به برگزاري كلاس‌هاي آموزشي به منظور آشنايي بيشتر دهياران و شوراها با قوانين و مقررات وظايف قانوني خود اقدام نمايند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار