معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار هرمزگان و سرپرست معاونت اقتصادي استانداري هرمزگان به منظور بررسي ميداني وضعيت مجتمع آلومينيوم هرمزآل بندرعباس به صورت سرزده از اين مجتمع بازديد و در جمع كاركنان و كارگران حضور پيدا كردند.
کد خبر: ۲۲۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 11 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، هدف از اين بازديد را بررسي ميداني اعلام كرد و افزود: در پي اعتراض كارگران شركت آلومينيوم هرمزآل، استاندار هرمزگان خود به اين موضوع ورود پيدا كرده و پس از برگزاري چندين نشست با مالك و نماينده سازمان خصوصي سازي، پيگيري سريع درخواست هاي كارگري در دستور كار قرار گرفت.

بهروز اكرمي با اشاره به لزوم پيگيري مطالبات به حق كاركنان اين شركت، خاطر نشان كرد: يكي از خواسته هاي مهم و معقول مربوط به كارگران، پيمانكار تامين نيروي انساني است كه فهرست آنان در قرارداد بين سازمان خصوصي سازي و خريدار نيامده است.

وي اظهار اميدواري كرد: با پيگيري هاي انجام شده با سازمان خصوصي سازي، اسامي اين افراد نيز در قرارداد به صورت متمم اضافه شود.

اين مسئول يكي ديگر از خواسته هاي كاركنان هرمزآل را استفاده از بيمه تكميلي عنوان كرد و بيان داشت: در نشستي كه هفته گذشته در استانداري تشكيل شد، اين مورد نيز مورد بحث قرار گرفت كه انتظار مي رود به نتيجه مناسب برسد و همچنين مقرر شد مطالبات بيمه تامين اجتماعي كارگران، به صورت يك جا به سازمان تامين اجتماعي پرداخت شود.

وي در پايان با اشاره به ساير خواسته هاي كاركنان اين واحد صنعتي گفت: با تلاش ها و رايزني هاي استاندار با وزراي مربوطه ، تحقق اين خواسته ها دنبال مي شود.

كاركنان آلومينيوم هرمزآل نارضايتي هاي صنفي و مشكلات مديريتي اين واحد صنعتي را از اسفند سال گذشته تاكنون ،در قالب هاي مختلف پيگيري و اعلام كرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار