پس از بررسی افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در جلسه کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورا در مجموع بلیط اتوبوس ۵۰ تومان و نرخ کرایه تاکسی با افزایش ۱۳ درصدی در صحن شورا مصوبه شده و به کمیته انطباق فرمانداری ارسال شد.
کد خبر: ۲۲۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 11 May 2016
رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان از ارسال مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی به کمیته انطباق فرمانداری خبر داد.

به گزارش شورای شهر همدان، کامران گردان افزود: پس از بررسی افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در جلسه کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورا در مجموع بلیط اتوبوس ۵۰ تومان و نرخ کرایه تاکسی با افزایش  ۱۳ درصدی در صحن شورا مصوبه شده و به کمیته انطباق فرمانداری ارسال شد.

گردان افزود: همچنین در راستای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کارت بلیط الکترونیکی و تشویق شهروندان برای استفاده از این کارتها، بلیط کاغذی و پرداخت پول نقد برای کرایه اتوبوس ۱۵۰ تومان گرانتر یعنی به قیمت تمام شده خواهد شد.

وی خبر داد: بانک شهر با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی شهرداری همدان  ۲۰ هزار کارت بلیط الکترونیکی تهیه نموده که به صورت رایگان در حاشیه های شهر در یک ماه آینده توزیع خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار