خطیب نماز جمعه اهواز:
اسلام انقلابی یعنی اسلام عزت مندی و اقتدار، یعنی نگاه به آن روزی که آمریکایی ۲۰ هزار تومان حق توحش روی فیش های حقوقی خود در ایران می گرفتند و نگاه به امروزی که زیر دریایی آمریکایی برای عبور از تنگه هرمز، باید به سطح آب بیاید و به زبان فارسی جواب نیروهای ایرانی را بدهد.
کد خبر: ۲۲۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 13 May 2016

به گزارش تابناک خوزستان ؛ حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به باور وعده های الهی عنوان کرد: رهبر انقلاب در اجلاس سران بیداری اسلامی که سال ۹۲ برگزار شد، عنوان کردند که واقعیت های درخشان در جمهوری اسلامی که دشمنان ما به آن اعتراف می کنند، همه در سایه اعتماد به وعده های الهی و صبر و مقاومت پیش آمده است.

وی افزود: در ابتدای انقلاب برخی ها می گفتند که امام خمینی (ره) واقع گرا نیست و نمی توان با دست خلی مقابل رژیم تحت حمایت آمریکا ایستاد، اما شهید مطهری در این زمینه می گوید من وقتی با امام صحبت می کردم ، فهمیدم ایشان تجلی ایمان به وعده های الهی را دارند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به سیاست های آمریکا در منطقه عنوان کرد: یکی از سیاست مداران آمریکایی چندی پیش در مصاحبه ای گفت که ما داعش را ایجاد کرده و حمایت مالی و تسلیحاتی می کنیم تا با حزب الله پیرو ولایت فقیه مقابله کند، چون آمریکایی ها نتوانسته اند.

حجت الاسلام حاجتی اظهار کرد: اسلام انقلابی یعنی اسلام عزت مندی و اقتدار، یعنی نگاه به آن روزی که آمریکایی ۲۰ هزار تومان حق توحش روی فیش های حقوقی خود در ایران می گرفتند و نگاه به امروزی که زیر دریایی آمریکایی برای عبور از تنگه هرمز، باید به سطح آب بیاید و به زبان فارسی جواب نیروهای ایرانی را بدهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سال گذشته رئیس اسبق سازمان امنیتی انگلیس در مصاحبه ای می گوید که ایران در حال گذر از دوران انقلابی است، چند هفته قبل موسسه ای در آمریکا مطرح می کنند که باید کاری کنیم که ایرانی ها تفکر انقلابی را کنار بگذارند، کاندولیزا رایس چندی پیش گفت که ایران امروز قدرتمند شده است و به این قدرت به خاطر تفکر دینی، مذهبی و اعتقاد مردمشان به اسلام انقلابی است.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند که آرزوی روزی که ایران باشد و اسلامی و انقلابی نباشد و در برابر آنها سر تعظیم فرود بیاورند را به گور خواهند برد.

وی افزود: اگر آمریکایی ها به این آرزو نشسته اند که از طریق برخی ساده اندیش های داخلی، روزی شعار مرگ بر آمریکا از زبان این ملت بیافتد، جواب شما همان مرگ بر آمریکاست.

حجت الاسلام حاجتی افزود: ملت ما شعار هیهات من الذله حسین بن علی را بر زبان جاری کرده و مقابل دشمن ایستاده است به امید روزی که به ساحل نجات و ظهور دولت یار بیانجامد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار