کد خبر: ۲۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 14 April 2015
شرکت‌های سرمایه‌گذاری بندر امیرآباد مازندران مشمول معافیت مالیاتی شدند.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما ( واحد مرکزی خبر ) مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت : با مجوز سازمان امور مالیاتی از این پس معافیت مالیات ارزش افزوده شامل شرکت‌های سرمایه گذار و پایانه اپراتورهای بندر امیر آباد تنها بندر متصل به خط ریلی کشور می‌شود .

آقای خدمتگزار افزود :‌ فعالان اقتصادی و شرکت‌های سرمایه گذار و بهره‌برداران پایانه و طرف قرارداد مستقیم با بندر می‌توانند با تکمیل فرم‌های مربوطه از این مزیت بهره مند شوند.
وی ورود و خروج کالا بدون پرداخت عوارض گمرکی و سود بازرگانی، معافیت گمرکی برای ورود کالاهای ساخته شده در منطقه ویژه به داخل کشور به میزان ارزش افزوده و امکان تبدیل و بسته بندی کالاها برای صادرات مجدد و فعالیت‌های ارزش افزوده را از جمله مزایای مناطق ویژه اقتصادی برشمرد.

مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت : مناطق ویژه اقتصادی با هدف پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی و برقراری ارتباطات بین المللی و تحرک در اقتصاد منطقه ای و تولید و پردازش کالا، صادرات مجدد و ترانزیت و ترانشیپ کالا و ایجاد اشتغال مولد و جلب و تشویق سرمایه‌گذاری داخلی وخارجی با بهره‌گیری از امتیازات و تسهیلاتی نظیر معافیت از مالیات و عوارض ارزش افزوده، نقش بسزایی در توسعه اقتصادی منطقه و کشور دارند.

خدمتگزار افزود :‌ پارسال سه میلیون و 486 هزار و 41 تن انواع کالای تجاری در بندر امیر آباد تخلیه و بارگیری شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار